کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار

29 تير 1400 ساعت 10:47

هر ساله برندهای خوشنام در سطح جهانی جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی می‌کنند. این برندها از تلویزیون‌های زیادی رونمایی می‌کنند اما تعداد محدودی از آن‌ها به محبوبیت عالی در میان خریداران می‌رسند.


هر ساله برندهای خوشنام در سطح جهانی جدیدترین محصولات خود را به بازار معرفی می‌کنند. این برندها از تلویزیون‌های زیادی رونمایی می‌کنند اما تعداد محدودی از آن‌ها به محبوبیت عالی در میان خریداران می‌رسند. با اینکه تلویزیون‌های بالارده همچون مدل‌های OLED‌ و QLED از کیفیت بی‌نظیری برخوردار هستند؛ اما تلویزیون‌های میان‌رده به دلیل قیمت مناسبی که در کنار کیفیت مطلوب ارائه می‌دهند تقاضای بیشتری برای خرید دارند. ما امروز در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار محبوب‌ترین مدل‌های میان‌رده از برندهای سونی، ال‌جی و سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم. تلویزیون‌های این لیست از کیفیت بسیار مناسب در زمینه‌ی نمایش تصاویر برخوردار هستند و امکانات هوشمند کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهند.
البته باید بگوییم عدم وجود سایر تلویزیون‌های 55‌ اینچ در لیست بهترین تلویزیون‌ها صرفاً به خاطر خوب نبودن آن‌ها نیست. چراکه معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین تلویزیون‌ها وجود دارد که ما معیار اصلی در انتخاب لیست زیر را بر اساس میزان محبوبیت در میان خریداران و میزان فروش این تلویزیون‌ها در نظر گرفته‌ایم. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم اول معیارهای خود برای خرید تلویزیون را بسنجید؛ سپس نسبت به خرید مدل موردنظرتان اقدام کنید. سایز 55 اینچ برای تلویزیون را می‌توان ایده‌آل‌ترین سایز در میان سایر اندازه‌های تلویزیون دانست. چراکه اندازه‌ی مناسبی که تلویزیون‌های 55 اینچ دارند برای قرارگیری در خانه‌های استناندارد ایرانی عالی خواهد بود. با ما در معرفی بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ 55TU7000
تلویزیون TU7000 یکی از محصولات 2020‌ سامسونگ است که تا حد قابل توجهی بر محبوبیت سامسونگ افزود. این تلویزیون زیبا با توجه به امکانات مناسبی که ارائه می‌دهد از قیمت معقولی نیز برخوردار شده است. کیفیت تصویر تلویزیون 4K بوده و دارای ویژگی‌های تصویر عالی برای ارتقای کیفیت تصویر می‌باشد. این تلویزیون تصاویری زیبا و دیدنی را برای نمایش در صفحه نمایش 55 اینچ آماده می‌سازد.
در مورد بخش صوتی تلویزیون باید بگوییم صدایی بسیار مناسب دارد. بخش صوتی متشکل از 2 عدد بلندگو برای پخش مجموعاً 20‌ وات صدا در تلویزیون 55TU7000 می‌باشد. Dolby Digital Plus جهت افزایش کیفیت صدا در تلویزیون سامسونگ تعبیه شده تا صدایی مناسب را در محیط اطراف تلویزیون پخش کند.
همچون سایر تلویزیون‌های سامسونگ این مدل نیز از سیستم عامل تایزن(Tizen) در بخش اسمارت استفاده کرده است. منوی کاربری بسیار روان و ساده از ویژگی‌های قابل توجه در این سیستم عامل خواهد بود. قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند برای کاربران در تلویزیون 55TU7000 تعبیه شده است. در مجموع این تلویزیون عملکرد متوسطی دارد و برای اشخاصی مناسب است که توقع زیادی از تلویزیون ندارند و دنبال یک مدل متوسط در قیمت مناسب هستند.
 


تلویزیون سامسونگ 55TU8000
تلویزیون TU8000‌ شباهت زیادی به مدل TU7000 دارد اما در برخی امکانات امتیاز بیشتری کسب کرده و مدلی بالاتر از TU7000 محسوب می‌شود. میزان کنتراست این تلویزیون نسبت به مدل TU7000 بیشتر بوده و قدرت بهتری در نمایش رنگ‌های تصویر خواهد داشت. همچنین تفاوتی که ممکن است تا حدی در تصمیم گیری شما تأثیرگذار باشد وجود ریموت کنترل هوشمند سامسونگ در TU8000 و عدم وجود آن در TU7000‌ است.
در مجموع کیفیت تصویر تلویزیون 55TU8000 عالی است و تصاویر را در کیفیت 4K به نمایش می‌گذارد. PurColor یکی از تکنولوژی‌های بخش تصویر در این تلویزیون است که طیف رنگی وسیعی را برای نمایش تصاویر در رنگ‌هایی زیباتر عرضه می‌کند. کیفیت مناسب تصویر در این مدل باعث شده جایگاهی ویژه در میان بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار داشته باشد.
بخش صوتی تلویزیون شامل 2 بلندگو برای پخش صدایی 20 وات است. تکنولوژی دالبی دیجیتال نیز در این مدل پشتیبانی شده تا صدا را در وضوحی مناسب پخش کند. اتصال به اینترنت و گوشی هوشمند به راحتی در تلویزیون سامسونگ 55TU8000‌ مهیا شده و البته از دستیارصوتی مخصوص سامسونگ Bixby نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت این تلویزیون با اختلاف کمی از TU7000 بیشتر است و به طبع امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد.
 

تلویزیون ال‌جی 55UN8060
یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار مدل 55UN8060 از برند معتبر ال‌جی است. این مدل یکی از بهترین تلویزیون‌های سری 4K ال‌جی است که محبوبیت زیادی در میان مردم دارد. به نسبت سایر تلویزیون‌های سری 4K یا همان UN امکانات بهتری داشته و قیمت آن نیز بسیار مناسب است. در یک کلام کیفیت تصویر تلویزیون UN8060 عالی بوده و تصاویر را در وضوحی دیدنی به نمایش می‌گذارد.
سیستم صوتی تلویزیون 2.0‌ کاناله است و صدایی معادل 20 را در محیط اطراف پخش می‌کند. ال‌جی از بهترین تکنولوژی‌ها از جمله فناوری AI Sound برای پخش صدا در حالت ایده‌آل استفاده کرده است.
امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ ال‌جی شامل برخورداری از سیستم عامل webOS با منویی راحت و کاربرپسند، اتصال سریع به اینترنت و گوشی، استفاده از هوش مصنوعی و پشتیبانی از دستیارهای صوتی روز دنیا می‌باشد. در واقع امکانات متنوعی که این تلویزیون ارائه می‌دهد به نسبت قیمتی که دارد بسیار عالی است.


تلویزیون ال‌جی 55NANO80
نام ال‌جی همیشه در لیست بهترین تلویزیون‌های بازار می‌درخشد. این بار در سال 2020‌ ال‌جی از تلویزیون نانوسل 55NANO80 رونمایی کرد و طیف گسترده‌ای از تقاضا برای خرید را به همراه داشت. به جرأت می‌توان گفت این تلویزیون محبوب‌ترین مدل نانوسل در از سری 2020 است. امکانات بسیار کاربردی، کیفیت تصویر عالی و قیمت مناسب از ویژگی‌های منحصربفرد در این مدل می‌باشد. کیفیت تصویر 4K با تکنولوژی نانوسل همراه شده تا تصاویری زیبا و چشم نواز را در نمایشگر NANO80 به نمایش بگذارد.
همچون سایر مدل‌های نام برده در لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار این تلویزیون نیز از صدایی با توان 20 وات که توسط 2 بلندگو باکیفیت پخش می‌شود، برخوردار شده است. به لطف هوش مصنوعی صدای تلویزیون ارتقاء یافته تا نویزهای صدا به طور کامل پاکسازی شوند.
بخش اسمارت تلویزیون به لطف برخورداری از سیستم عامل webOS تکمیل شده و امکاناتی عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اتصال به اینترنت و اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند در تلویزیون تعبیه شده است. تلویزیون 55NANO80 همچنین از دستیارهای صوتی رایج پشتیبانی کرده و به لطف استفاده از هوش مصنوعی ThinQ امکانات گسترده‌ای را در بخش هوشمند ارائه می‌دهد.
 

تلویزیون سونی 55X8000H
سونی در میان بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار جایگاهی قابل ستایش دارد. این برند خوشنام تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر بی‌نظیر را روانه بازار می‌کند. یکی از بهترین مدل‌های سونی در سال 2020‌ تلویزیون 55X8000H‌ است. این تلویزیون زیبا با کیفیت تصویر 4K به همراه جدیدترین راهکارهای سونی برای بهترین کیفیت تصویر به میدان رقابت آماده تا تصاویری زیبا و باکیفیت را در صفحه نمایش 55 اینچ به نمایش بگذارد. در بخش صوتی تلویزیون X8000H‌ نمی‌توان از بلندگوهای تلویزیون چشم پوشی کرد. سونی از بلندگوهایی فوق العاده باکیفیت بهره گرفته تا صدای 20 وات را در کیفیتی عالی پخش کند. همچنین برای افزایش کیفیت صدا از فناوری دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌شود.
در بخش امکانات هوشمند همچون سایر مدل‌های سونی از سیستم عامل هوشمند اندروید استفاده شده است. این سیستم عامل بهترین دسترسی به اینترنت و دانلود برنامه را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید به انواع گوشی‌های اندروید و IOS متصل شوید، دستیارهای صوتی را به تلویزیون متصل کرده و دسترسی نامحدود به تماشای فیلم در شبکه‌های آنلاین را داشته باشید.


تلویزیون سونی 55X9000H
تلویزیون 55X9000H جزو برترین تولیدات سونی است که با توجه به فروش بالایی که دارد جزو بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار نیز محسوب می‌شود. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K برای نمایش تصاویر بهره گرفته است. اما نکته‌ای که باعث تمایز این مدل نسبت به سایر تلویزیون‌های 4K می‌شود امکانات ویژه‌ای است که در بخش تصویر به کار می‌رود. سونی از بهترین قابلیت‌های بخش تصویر در تلویزیون X9000H‌ استفاده کرده تا یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های بازار را در اختیار خریداران قرار دهد.
کیفیت تصویر عالی این تلویزیون با همراه شدن سیستم صوتی 20 وات و کیفیت صدای مناسب تکمیل شده است. بخش صوتی با استفاده از بلندگوهای باکیفیت و فناوری دالبی اتموس تجربه‌ی شنیداری بی‌نظیر را برایتان فراهم می‌کند.
سیستم عامل اندروید دسترسی گسترده و نامحدود به اینترنت را برای تماشای آنلاین فیلم و دانلود انواع برنامه فراهم می‌کند. این سیستم عامل هوشمند رابط کاربری بسیار روان و ساده‌ای دارد و امکاناتی بی‌نظیر را در اختیارتان قرار می‌دهد. پشتیبانی گسترده از دستیارهای صوتی رایج و اتصال به انواع گوشی‌های اندروید و IOS‌ از برترین امکانات هوشمند این تلویزیون هستند. به طور کلی این مدل قیمت به نسبت بالاتری از سایر تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در لیست ما دارد اما در عوض در برخی موارد امکانات و کیفیت گسترده‌تری را هم ارائه می‌دهد.


کدام تلویزیون 55 اینچ موجود در بازار، بهترین است؟
این نکته را در نظر داشته باشید که ترتیب قرارگیری مدل‌های لیست بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ موجود در بازار ربطی به رتبه‌بندی آن‌ها ندارد. یعنی نمی‌توان گفت TU7000 که در ابتدای لیست معرفی شده بهتر از تلویزیون معرفی شده‌ی آخر یعنی X9000H است. در کل هر کدام از تلویزیون‌ها امکانات و ویژگی‌های مخصوص خود را دارند و چون از برندهای مختلفی هستند نمی‌توان بهترین و بدترین مدل را در میان آن‌ها تعیین کرد. همچنین تمام مدل‌های نام برده تولید سال 2020‌ هستند و ما با توجه به میزان فروش و محبوبیتی که این مدل‌ها داشته‌اند لیست بالا را برایتان تهیه کرده‌ایم. با اطمینان باید بگوییم با خرید هر کدام از این تلویزیون‌ها مدلی عالی و مناسب را به خانه‌ی خود دعوت می‌کنید. 


کد مطلب: 153854

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/153854/بهترین-تلویزیون-های-55-اینچ-موجود-بازار

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir