کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزگار سیاه مازندران با کرونای دلتا!

4 مرداد 1400 ساعت 9:33

مازندران این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و هرروز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان اضافه می شود به طوری که اکنون ۲۵۰۵بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های این استان بستری هستند.


مازندران این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد و هرروز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان اضافه می شود به طوری که اکنون ۲۵۰۵بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های این استان بستری هستند.
سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهارکرده موج بزرگی از عادی‌انگاری‌ها و کاهش شدید سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را شاهد هستیم.
وی خاطرنشان کرده متاسفانه مردم توجهی به هشدارها و توصیه‌های پزشکی و بهداشتی ندارند.
این مسئول معتقد است تعطیلی تهران و البرز و مسافرت ها مشکلی دوچندان برای مدیریت کرونا در استان مازندران اضافه کرد.
موسوی تصریح کرده برای برون رفت از این بحران هموطنان باید در خانه بمانند ، در دورهمی ها و مراسم شرکت  نکنند ، تجمعات برگزار نکنند و اصول فاصله گذاری و بهداشت فردی را رعایت کنند .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرده ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۰۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
 وی افزوده ظرف همین مدت تعداد ۳۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۶۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرده از این تعداد ۲۹۷ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
آخرین آمار کرونا در بابل
بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۵۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۸ بیمار جدید بستری و ۱۲۵ بیمار هم ترخیص شدند و ۴۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر ۲۵۰۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.


کد مطلب: 154068

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/154068/روزگار-سیاه-مازندران-کرونای-دلتا

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir