کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نیکزاد:

برخی از مشکلات نباید رسانه ای شود

خبرگزاری مهر , 13 آذر 1391 ساعت 18:34

استاندار اردبیل معتقد است که برخی از مسائل و مشکلات نباید رسانه ای شود چون ممکن است موانعی در رفع آن مشکلات ایجاد شود


اکبر نیکزاد عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان با اشاره به حضور خبرنگار در جلسه گفت: از خبرنگاران استان اردبیل حساب برده و برخی از مسائل را با حضور خبرنگاران بیان نمی کند.
وی با بیان اینکه از زمان استاندار شدن در اردبیل نشستی با خبرنگاران استان نداشته ام، تصریح کرد: در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان بیشتر به تشریح این مطلب می پردازم تا سوتفاهماتی در این زمینه به وجود نیاید.
نیکزاد همچنین با اشاره به مشکل آنتن دهی تلفن در جاده سرچم افزود: مخابرات استان اردبیل برای رفع این مشکل پیگیریهایی را از تهران داشته اما هنوز مجوزهای لازم را نگرفته که امیدواریم با بزودی مشکل آنتن دهی در جاده اردبیل به سرچم مرتفع شود.
استاندار اردبیل با اشاره به انتصاب وزیر راه و شهرسازی به سرپرستی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در مورد ادغام یا عدم ادغام این دو وزارتخانه نمی توان نظری دارد اما لازم است مسئولان استانی از این فرصت استفاده کرده و مجوزهای لازم برای نصب دکلهای مخابراتی در جاده سرچم را دریافت کنند.
وی با انتقاد از برخی جوسازیها مبنی بر چهارساعته بودن فاصله اردبیل به تهران از طریق جاده سرچم ادامه داد: تداعی چنین تفکری تاثیر روانی بر رانندگان داشته و موجب حوادث جاده ای می شود.


کد مطلب: 15505

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/15505/برخی-مشکلات-نباید-رسانه-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir