کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سواحل مکران؛ بهترین منطقه برای حضور ایرانیان خارج از کشور

12 شهريور 1400 ساعت 16:04

آیت الله رییسی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری که در سالن اجلاس منطقه آزاد چابهار برگزار شد،گفت:بهترین منطقه برای ایرانیان خارج از کشور، حضور و سرمایه‌گذاری در سواحل مکران است.


آیت‌الله رییسی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری که در سالن اجلاس منطقه آزاد چابهار برگزار شد،گفت:بهترین منطقه برای ایرانیان خارج از کشور، حضور و سرمایه‌گذاری در سواحل مکران است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین وی افزود: افزایش تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری در این منطقه برای ما بسیار اهمیت دارد و از حضور و همراهی همه قدردانی می‌کنم تا شاهد پیشرفت باشیم. گام‌هایی برای مردم برمی دارم تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت سواحل مکران گفت: برای رونق تولید و به حرکت درآوردن آن باید سازوکار خوبی داشته باشیم و موضوع عمران و آبادانی سواحل مکُران باید به طور ویژه دیده و پیگیری شود.
رییس جمهوری دربخش دیگری ازسخنان خودبیان کرد: شهیدان اهل سنت و تشیع برای ایجاد و حفظ امنیت در کنار هم بودند. شهید شوشتری و یارانش در همین منطقه آمدند، خدمت کردند و شهید شدند. نقش مردم در بحث حفظ امنیت خوب است.
رییس جمهوری گفت: وضع کپرنشینی در چابهار ساماندهی و تا آخر سال نباید این وضعیت را داشته باشیم. دغدغه‌های مردم را پیگیری خواهم کرد.
گفتنی است آیت‌الله رییسی روزپنجشنبه۱۱شهریورماه دردومین سفراستانی خودپس ازخوزستان به همراه وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رییس‌جمهوری، به چابهار و کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان سفر کرد.


کد مطلب: 155439

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/155439/سواحل-مکران-بهترین-منطقه-حضور-ایرانیان-خارج-کشور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir