; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - ظرفیت تولید روزانه ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل ایران خودرو دیزل مطرح کرد:

ظرفیت تولید روزانه ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس

21 مهر 1400 ساعت 14:18

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به جهش تولید این خودروساز پس از یک دهه، گفت: ایران خودرو دیزل پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته داشت که امروز با رونق تولید، این زیان به ۳ هزار و ‌۸۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته و علاوه بر آن به ۳۲۵ میلیارد تومان سود عملیاتی دست یافته است. با ظرفیت سازی و افزایش تولید و اقدامات ایران خودرو دیزل، این سود تا پایان امسال افزایش و زیان انباشته کاهش خواهد یافت



مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به جهش تولید این خودروساز پس از یک دهه، گفت: ایران خودرو دیزل پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته داشت که امروز با رونق تولید، این زیان به ۳ هزار و ‌۸۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته و علاوه بر آن به ۳۲۵ میلیارد تومان سود عملیاتی دست یافته است. با ظرفیت سازی و افزایش تولید و اقدامات ایران خودرو دیزل، این سود تا پایان امسال افزایش و زیان انباشته کاهش خواهد یافت.

ایکوپرس- جواد توسلی مهر با بیان این‌که دست کم۳۰۰ هزار یورو به ازای هر محصول اتوبوس آمبولانس، از خروج ارز جلوگیری شده است، عنوان کرد: به ازای ۲۰ دستگاه، ۶ میلیون یورو از خروج ارز از کشور جلوگیری شده است.
وی با بیان این‌که خط تولید اتوبوس آمبولانس، توان تولید روزانه ۳ تا ۴ دستگاه را دارد، اظهار کرد: دیزل توان تولید بیش از ۱۰۰ دستگاه تفاهم شده با سازمان اورژانس کشور در کم ترین زمان ممکن را دارد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اشاره به داخلی سازی در سه مجموعه «اکسل دیسکی»، «درب فرودگاهی» و «کولر و بخاری» گفت: شاهد کاهش ارزبری به میزان ۱۴ هزار و ۶۰۰ یورو بوده ایم.
وی با اشاره به ارتقای سطح کیفی پنج محصول این شرکت از سال گذشته تاکنون افزود: در حوزه ارتقای استانداردها، یکی از برنامه های اصلی امسال، تبدیل موتورهای EURO4+DPF به موتورهای EURO5-EEV است، که از نتایج این پروژه می توان به کاهش ۷.۲ درصدی در سوخت اشاره کرد. هم چنین به ازای هر خودرو نیز حدود ۱۰۰ میلیون تومان کاهش هزینه اتفاق خواهد افتاد.
 توسلی مهر با تاکید بر لزوم به روزآوری و نوسازی تجهیزات و دستگاه های شرکت های ایدم و چرخشگر در راستای افزایش توان این دو مجموعه، به عملکرد شش ماهه دیزل در سال ۹۸ ، ۹۹ و ۱۴۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: رشد تولید نسبت به سال ۹۹، ۲.۷ برابر شده است، یعنی ۱۷۰ درصد رشد کرده ایم که جهشی بزرگ در صنعت خودروی کشور به شمار می رود. هم چنین درآمد دیزل نسبت به سال ۹۸ ، ۴.۵ برابر شده است. 
وی افزود: در نیمه نخست امسال، ۸۸ درصد محصولات ایران خودرو دیزل، تولید داخلی بوده و تنها ۱۲ درصد  آن شامل محصولات مونتاژی بوده است. درآمد کل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل در شش ماهه ابتدایی سال جاری، ۳.۴ برابر سال ۹۹ و ۸.۸ برابر سال ۹۸ شده است. 
 


کد مطلب: 156753

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156753/ظرفیت-تولید-روزانه-۴-دستگاه-اتوبوس-آمبولانس

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir