کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایش اولئانا تمدید شد

23 مهر 1400 ساعت 14:41

پیرو استقبال خوب مخاطبان، نمایش «اولئانا» به مدت سه شب تمدید شد.


پیرو استقبال خوب مخاطبان، نمایش «اولئانا» به مدت سه شب تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی گروه تئاتر رُست، نمایش «اولئانا» نوشته دیوید ممت با ترجمه علی‌اکبر علیزاد و کارگردانی کیارش دستیاری رُست که اجراهای خود را از روز پنجشنبه، یکم مهرماه، در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز کرده و مورد استقبال بسیار خوب مخاطبان و هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی قرار گرفته است به مدت سه شب تمدید شد و اجراهای پایانی خود را در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌‌شنبه به تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ و ۲۷مهر ماه به روی صحنه می‌برد.
کیارش دستیاری رُست، کارگردان این اثر از کارگردانان جوان و خلاق اهل شهر
 مسجد سلیمان است که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های «آنها»، «هذیان‌های داریوش سعادت» و «ماجرای پارک» را دارد و از سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز پاندمی کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «اولئانا» را آغاز کرده بود .
در خلاصه این نمایش آمده است؛ کارول، دانشجوی جوان، برای رفع ابهامات درسی به دفتر استادش در دانشگاه مراجعه می کند. اتفاقاتی که در دفتر استاد رخ می‌دهد، تغییراتی در زندگی هر دونفر ایجاد می‌کند، ولی این پایان این ماجرا نیست.
نمایش «اولئانا» از حضور بازیگرانی همچون؛ اشکان افشاری، ویدا لیراوی، شهراد حسامی و مرضیه بازیار بهره می‌برد و دیگر عوامل این اجرا می‌توان به؛ مشاور کارگردان: علی هیهاوند، دستیار کارگردان: اشکان افشاری،روح الله زمانی منشی صحنه: کیمیا آژیراک،شیوا کوشکانی مدیر صحنه: محمدمهدی موسوی، دستیاری صحنه: تینا نقشینه ، موسیقی: از قطعات آلبوم گذشته حال استمراری کارِن همایونفر (خانوم _این سیب هم برای تو)، صدا گذاری و میکس: حمیدرضا آداب(استدیو سُرنا) و مهدی بشیر، اجرای نور و موسیقی:  پویا اسکندزادگان، مشاور طراحی صحنه و نور: مهرداد اسماعیلیان، طراح صحنه و نور: کیارش دستیاری رُست، ساخت تیزر: محمدصادق زرجویان  حمیدرضا طاهر. پوستر و بروشور: محمدصادق زرجویان عکاسان گروه: اسوه ثمری، حامی دیبا، آرش اطاعتی، ریحانه شیرازی و حمیدرضا محمدی، طراح لباس: پروا محزون و مهناز محمددوست، دستیار لباس: عرفان صفری و معراج نوحه‌خوان، گریم:  محسن اردلان، مشاور رسانه: امیر پارسائیان مهر، مدیر هنری: دکتر کامیار محبوب، تهیه و تولید: گروه هنری رُست اشاره کرد.
یادآور می‌شود، فروش اینترنتی بلیت‌های روزهای پایانی نمایش «اولئانا» در سایت تیوال در حال انجام است.


کد مطلب: 156783

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156783/نمایش-اولئانا-تمدید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir