کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدوی‌کیا: جوانان خوبی داریم

27 مهر 1400 ساعت 20:17

سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیمش همچنان به شرایط ایده‌آلی نرسیده‌اند.


سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیمش همچنان به شرایط ایده‌آلی نرسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی امید ایران در حاشیه بازی دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان و پس از تساوی بدون گل این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی زیاد جالبی نبود. البته هفته اول لیگ است و طول می‌کشد تا تیم‌ها روند آرمانی خود را به دست آوردند.
او درباره شرایط تیم ملی امید گفت: شرایط خوب است اما ما از تیم‌های دیگر عقب هستیم. تیم‌های دیگر مدت‌ها است در اردو هستند و بازی تدارکاتی انجام دادند. ما این هفته هم بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و امیدوارم بازی‌های خوبی انجام دهیم.
مهدوی‌کیا در خصوص انجام نشدن بازی‌های تیم ملی امید در روز فیفادی گفت: این مشکلی است که همیشه بوده است. ما پیشنهاد دادیم و امیدواریم بازی‌های ما در فیفادی برگزار شود.
سرمربی تیم ملی امید در خصوص مشکلی که تیم‌های لیگ برتر به خصوص تیم پیکان در خصوص اضافه‌ شدن بازیکنان‌شان به اردوی تیم ملی امید دارند، خاطرنشان کرد:‌ فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کردند تا هیچکس ضرر نکند.
او درباره سطح بازیکنان تیم ملی امید گفت: ما جوانان خوبی داریم. بازیکنان ما پتانسیل خوبی دارند و باید برنامه‌ریزی بهتری صورت بگیرد تا بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم و امیدوارم این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ دهد.


کد مطلب: 156940

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/156940/مهدوی-کیا-جوانان-خوبی-داریم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir