کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفاع از دستمزد ۳۰ میلیون دلاری دی کاپریو

3 آذر 1400 ساعت 17:10

«لئوناردو دی کاپریو» برای بازی در فیلم جدید «بالا رو نگاه نکن» ساخته «آدام مک کی»، ۳۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.


«لئوناردو دی کاپریو» برای بازی در فیلم جدید «بالا رو نگاه نکن» ساخته «آدام مک کی»، ۳۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است.
به گزارش ایسنا، «جینفر لارنس» بازیگر برنده جایزه اسکار که در فیلم «بالا رو نگاه نکن» در نقش مقابل «دی کاپریو» مقابل دوربین‌ رفته، از پرداخت دستمزد بالاتر به «دی کاپریو» دفاع کرده و گفته او گیشه بیشتری برای فیلم به همراه دارد.
«جنیفر لارنس» گفته که از قرارداد خود راضی است اما با این وجود اعلام کرده در شرایط دیگر که احتمالا زنان دیگر نیز آن را تجربه کرده‌اند، درخواست پرداخت برابر با مردان در محیط کاری بسیار دشوار است و در صورتی که چنین درخواستی داشته باشید به شما می‌گویند که این نابرابری جنسیتی نیست اما خودشان نمی‌دانند دقیقا چیست!
بر اساس گزارش منتشر شده در ورایتی «دی کاپریو» برای بازی در این پروژه سینمایی ۳۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد در حالی که دستمزد «جینفر لارنس» ۲۰ درصد کمتر یعنی ۲۵ میلیون دلار است. 
«جنیفر لارنس» در سال ۲۰۱۵ با انتشار مطلبی به صراحت به عدم برابری جنسیتی میان بازیگران زن و مرد در هالیوود اعتراض کرده بود. 

در فیلم سینمایی «بالا رو نگاه نکن» ساخته «آدام مک‌کی»؛ «لاورنس» در نقش یک دانشجوی دکتر بازی کرده که ستاره دنباله‌داری کشف می‌کند که حیات سیاره زمین را تهدید می‌کند و «دی کاپریو» استاد دانشگاهی است که برای هشدار دادن به بشریت به او ملحق می‌شود. 


کد مطلب: 158092

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/158092/دفاع-دستمزد-۳۰-میلیون-دلاری-دی-کاپریو

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir