کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک نماینده مجلس شورای اسلامی:

دلالان با شناخت شیوه قرعه کشی خودروها را می خرند

قیمت خودرو در کارخانه باید آزاد باشد

13 آذر 1400 ساعت 9:06

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شیوه قرعه کشی خودرو گفت: دلالان با شناخت شیوه قرعه کشی خودروها را می خرند


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شیوه قرعه کشی خودرو گفت: دلالان با شناخت شیوه قرعه کشی خودروها را می خرند. 
به گزارش مردم سالاری آنلاین،جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با انتقاد از شیوه قرعه کشی خودرو گفت: من 10 نفر را مامور کردم تا در دفتر حوزه انتخابیه ام حضور داشته باشند و در قرعه کشی خودرو شرکت کنند اما الان بیش از پنچ بار شرکت می کنند ولی اسم هیچ کدام شان در نیامده است. 
وی با تاکید بر اینکه من نمی دانم این افرادی که در قرعه کشی برنده می شوند چه کسانی هستند، افزود: احساس من این است که برنده شدگان در قرعه کشی دلالانی هستند که نسبت به سیستم قرعه کشی شناخت پیدا کردند و با شرکت در آن خودروها را می خرند. 
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حذف شیوه قرعه کشی خودرو گفت: در کجای دنیا خودرو را با قرعه کشی عرضه می کنند؟. 
رشیدی کوچی افزود: در کشورهای دیگر هر کسی خودرو می خواهد از کارخانه می خرد. 
وی با حمایت از آزادسازی قیمت خودرو افزود: قیمت خودرو در ایران باید آزاد باشد اما واردات هم باید آزاد باشد. در این صورت رقابت سالمی شکل خواهد گرفت.


کد مطلب: 158362

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/158362/دلالان-شناخت-شیوه-قرعه-کشی-خودروها-می-خرند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir