کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷کشته در آتش سوزی ساختمانی در بمبئی

2 بهمن 1400 ساعت 12:33

مقام های هندی اعلام کردند صبح امروز شنبه، در آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در مرکز بمبئی، دستکم ۷ نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح شدند.


مقام های هندی اعلام کردند صبح امروز شنبه، در آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در مرکز بمبئی، دستکم ۷ نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح شدند.
به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری «هندو » در پی آتش سوزی بزرگی در طبقه هجدهم ساختمان مسکونی در منطقه «تاردئو»  مرکز بمبئی، تاکنون دستکم ۷ نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح شده اند.
یک مقام شهرداری «بریهان بمبئی» اعلام کرد این آتش سوزی حدود ساعت ۷ صبح به وقت محلی در ساختمان «کاملا»  کنار بیمارستان «گاندی» شروع شد. وی در ادامه با اشاره به اینکه این آتش سوزی در سطح ۳ از آتش سوزی های بزرگ است، افزود: آتش نشان ها و پلیس بلافاصله به محل اعزام شدند و عملیات مهار آتش با ۷ پمپ آب آغاز شد.
براساس این گزارش در این سانحه تعداد زیادی مجروح شده اند که از میان آنها ۱۵ نفر به بیمارستان «بهاتیا»  اعزام شدند و ۷ نفر دیگر نیز به بیمارستان «نائیر» فرستاده شدند که از میان آنها ۲ تن پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بودند و ۵ نفر دیگر نیز که در بیمارستان تحت مراقبت بودند جان خود را از دست دادند. 


کد مطلب: 160426

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/160426/۷کشته-آتش-سوزی-ساختمانی-بمبئی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir