کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقف پروازهای فرودگاه استانبول به دلیل برف

5 بهمن 1400 ساعت 12:54

پروازهای شرکت هواپیمایی «ترکیش» (سازمان خطوط هوایی ترکیه) به دلیل بارش سنگین برف تا بامداد فردا (چهارشنبه) به حالت تعلیق درآمد.


پروازهای شرکت هواپیمایی «ترکیش» (سازمان خطوط هوایی ترکیه) به دلیل بارش سنگین برف تا بامداد فردا (چهارشنبه) به حالت تعلیق درآمد.
به گزارش ایرنا، پایگاه خبری «اسکای نیوز» عربی اعلام کرد: تعلیق تمامی پروازهای ترکیش ایرلاینز از استانبول به دلیل بارش سنگین برف و وقوع کولاک تا بامداد چهارشنبه تعلیق شد.
پیشتر ترکیش ایرلاینز، تمامی پروازهای این شرکت از مبدا فرودگاه استانبول را به دلیل ادامه بارش برف تا ساعت ۴ بامداد امروز متوقف کرده بود.
به نوشته «یورونیوز»، مقامات ترکیه در پی بارش سنگین برف در شهر استانبول، به طور موقت تمام پروازهای فرودگاه اصلی این شهر را در روز دوشنبه به حالت تعلیق درآورده بودند.
سازمان فرودگاهی استانبول نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شرایط نامساعد جوی، تمامی پروازها از این فرودگاه را به منظور ایمنی هوایی، به طور موقت لغو کرده است.
فرودگاه استانبول یکی از مهم‌ترین خطوط هوایی منطقه به شمار می‌رود و در سال گذشته بیش از ۳۷ میلیون مسافر از این فرودگاه برای جابجایی استفاده کرده‌ بودند.
تصمیمات جدید در لغو پروازها در حالی اعلام شده است که بارش برف موجب توقف برخی از خدمات کشتی‌ها، بسته شدن راه‌ها و ایجاد مشکل برای رانندگان وسائل نقلیه شده است. مقامات استانبول حرکت از مبدا بزرگترین پایانه اتوبوس‌رانی شهری را نیز متوقف کرده‌اند و مراکز خرید استانبول نیز به دلیل وضعیت به وجود آمده، زودتر از موعد مقرر تعطیل خواهند شد.


کد مطلب: 160567

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/160567/توقف-پروازهای-فرودگاه-استانبول-دلیل-برف

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir