کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فدراسیون فوتبال عراق از ایران شکایت کرد

7 بهمن 1400 ساعت 10:17

فدراسیون فوتبال عراق چند ساعت مانده به رویارویی مقابل ایران، به کنفدراسیون آسیا شکایت کرد و خواستار تکرار آزمایش کرونای اعضای این تیم شد.


فدراسیون فوتبال عراق چند ساعت مانده به رویارویی مقابل ایران، به کنفدراسیون آسیا شکایت کرد و خواستار تکرار آزمایش کرونای اعضای این تیم شد.
به گزارش ایرنا از العین، فدراسیون فوتبال عراق در نخستین ساعات روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای از شکایت رسمی خود از فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون آسیا خبر داد. این شکایت به ناظر مسابقه امروز ایران و عراق هم ارسال شده است.
غیث مهنا مدیر تیم ملی فوتبال عراق درباره این موضوع گفت: وقتی به ایران وارد شدیم در اعلام نتیجه آزمایش‌ها تاخیر شد. از ۶ نفر از کاروان ما دوباره آزمایش گرفته شد. این درحالی بود که نتیجه آزمایش سه نفر از آنها با آزمایش اول تفاوت داشت.
وی افزود: صرف نظر از تاخیر و این اتفاقاتی که رخ داد، بازرس بهداشتی به ما اعلام کرد که  همه آزمایش‌های گرفته‌شده تا ساعت ۱۰ شب به استثنای یک بازیکن و یک عضو اداری منفی شد اما ساعت ۱۲:۱۵ ما را غافلگیر و اعلام کردند که چهار بازیکن و یک عضو اداری به ویروس مبتلا هستند اما ما این گزارش را رد کردیم و منتظر اعلام نتیجه نهایی در ساعت‌های پیش رو هستیم.
تاکنون نتیجه آزمایش هشت بازیکن عراق مثبت اعلام شده است.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود. ایران با پیروزی در این بازی صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی می‌کند.


کد مطلب: 160625

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/160625/فدراسیون-فوتبال-عراق-ایران-شکایت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir