کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش ظرفیت تولید خودروهای تجاری بهمن دیزل با راه اندازی خطوط رنگ

22 ارديبهشت 1401 ساعت 14:18

نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل با توجه به اجرای برنامه طرح توسعه شرکت گفت: با راه اندازی خطوط تولید رنگ 1 و 2 ظرفیت تولید خودروهای تجاری شرکت به 30 هزار دستگاه در سال خواهد رسید


نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل با توجه به اجرای برنامه طرح توسعه شرکت گفت: با راه اندازی خطوط تولید رنگ 1 و 2 ظرفیت تولید خودروهای تجاری شرکت به 30 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،علی پور ابراهیم آبادی نایب رییس هیئت مدیره شرکت بهمن دیزل در مورد توسعه شرکت بهمن دیزل در شهرک صنعتی البرز قزوین گفت: سایت مجموعه بهمن دیزل در سال های اخیر با خریداری زمین های اطراف توانسته در مجموع متراژ شرکت را به 33 هکتار (340 هزار متر مربع) برساند و در راستای برنامه توسعه شرکت که از سال گذشته آغاز شد خط تولید وانت بهمن موتور به بهمن دیزل انتقال یافت و ساخت خط رنگ جدید در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون به بهره برداری رسیده است. 
نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل با توجه به اهمیت راه اندازی خط تولید رنگ در ظرفیت و کیفیت محصولات گفت: به طور معمول خودروسازان را با ظرفیت خط تولید مورد سنجش قرار می دهند در همین رابطه در شرکت بهمن دیزل خط تولید رنگ 1 در مرحله افزایش تولید قرار دارد و خط تولید رنگ 2 نیز در دو ماه آینده وارد مرحله بهره وری خواهد شد و ظرفیت تولید نیز دوبرابر خواهد شد. 
پورابراهیم آبادی در مورد ظرفیت تولید شرکت بهمن دیزل در سال جاری گفت: با توجه به تقویت و آماده سازی زیرساخت های شرکت انتظارات ما بالارفتن بیش از دوبرابر ظرفیت تولید در سال 1401 نسبت به سال گذشته است. 
نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل همچنین به توسعه تولید خط بدنه خودروهای تجاری اشاره کرد و افزود: خطوط بدنه وانت هم اکنون به شرکت منتقل شده است و بدنه وانت تک کابین به صورت کامل تولید و رنگ می شود و وانت دو کابین نیز در ماه های آینده به شرکت منتقل خواهد شد. البته این موضوع به دلیل توسعه بیشتر بهمن موتور و اضافه کردن خطوط جدید خودرو صورت گرفته است. 
پورابراهیم آبادی در مورد تولید خطوط بدنه خودروهای تجاری سنگین گفت: شرکت بهمن دیزل ساخت بدنه کامیون امپاور و فورس را نیز در دستور خود قرار داده است. 
نایب رییس هیئت مدیره بهمن دیزل همچنین به انتقال خط شاسی ساز به قزوین اشاره کرد و گفت: از آنجا که خودروهای تجاری همه دارای شاسی هستند و تولید شاسی نیاز است در نزدیکی سایت بهمن دیزل باشد در همین رابطه این اقدام صورت گرفته است و از زمان راه اندازی سرعت تولید شرکت افزایش خواهد یافت. 
پورابراهیم آبادی تاکید کرد که در راستای برنامه طرح توسعه، ظرفیت تولید شرکت بهمن دیزل هم اکنون در حوزه وانت و پیکاپ 15 تا 20 هزار دستگاه و ظرفیت تولید دستگاه خودروهای تجاری سنگین شامل کامیون و کامیونت نیز 10 هزار دستگاه است و با توجه به راه اندازی خط تولید رنگ 2 در شش ماه دوم سال، ظرفیت تولید خودروهای تجاری شرکت بهمن دیزل باید به 30 هزار دستگاه در سال برسد.
پور ابراهیم آبادی در انتها یادآور شد که افزایش ظرفیت در بهمن دیزل به گونه ای است که سالن های تولید در شرکت برابر اندازه قبل و حتی بیشتر در سال 1401 توسعه خواهد یافت.


کد مطلب: 163481

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/163481/افزایش-ظرفیت-تولید-خودروهای-تجاری-بهمن-دیزل-راه-اندازی-خطوط-رنگ

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir