کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی مباحث پرچالش تولید و پخش

23 ارديبهشت 1401 ساعت 19:55

كميته هماهنگى توليد و نمايش انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین تشکیل جلسه داد. 


كميته هماهنگى توليد و نمايش انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین تشکیل جلسه داد. 
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین، نخستین جلسه کمیته هماهنگی تولید و نمایش با میزبانی محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن و حضور اعضای کمیته شامل على مجيدى عضو هیئت مدیره انجمن و رئيس هيئت مديره و مديرعامل پلتفرم پیشتازمووی، مهدى داورى عضو هیئت مدیره انجمن و مدیرعامل پلتفرم تیوا، مجيد محسنى نماینده پلتفرم فيليمو، افشين اسدزاده نماینده پلتفرم فيلم‌نت و آرين گلصورت نماینده پلتفرم نماوا برگزار شد.
در این جلسه که مجيدى به عنوان رئيس كميته انتخاب شد، مباحث مختلفی که دو حوزه تولید و پخش را در برمی‌گیرد، طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
از جمله سرفصل‌هایی که در نخستین جلسه کمیته مطرح شد می‌توان به، تلاش براى رفع موانع توليد؛ ايجاد هماهنگى‌هاى لازم بين پلتفرم‌ها در حوزه توليد از طريق تدوين آئين‌نامه‌ها و مرامنامه‌هاى گروهى؛ طراحى سامانه‌اى براى تبادل اطلاعات بين توليدكنندگان محتوا و ايجاد هماهنگى بين پلتفرم‌ها در بخش نمايش آثار اشاره کرد.
شکل‌گیری کمیته هماهنگی تولید و نمایش در انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین، پیرو مطالبات جامعه هنری، اصناف فعال در زمینه تولید محصولات تصویری و همچنین اعضای صنف وی‌او‌دی برای سامان یافتن تولید و پخش در پلتفرم‌ها و نظام‌مند شدن این عرصه بوده است. در پی این مطالبه هیئت مدیره انجمن، شکل‌گیری این کمیته را مصوب کرد و بعد از انتخاب اعضا، با برگزاری نخستین جلسه و برنامه‌ریزی برای جلسات آتی و تعیین محتوای آن جلسات، خط سیر این کمیته برای سامان‌دهی به حوزه‌های تولید و نمایش تعیین شد.
انتظار می‌رود طی جلسات آتی محدوده‌های پرچالشی چون سقف و کف دستمزدها که عرصه تولید را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مورد بررسی قرار گیرد.


کد مطلب: 163496

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/163496/بررسی-مباحث-پرچالش-تولید-پخش

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir