کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس سازمان ملی استاندارد ایران:

خودرو استاندارد وارد کشور می‌شود

25 ارديبهشت 1401 ساعت 11:50

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خودرو با استانداردهای تعیین شده وارد کشور می‌شود.


رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خودرو با استانداردهای تعیین شده وارد کشور می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی اسلام پناه روز یکشنبه در نشستی با استاندار خوزستان در اهواز بیان کرد: دولت با واردات خودرو موافقت کرده و حتما واردات خودرو با دستورالعمل و استانداردهای تعیین شده وارد کشور شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به طرح مردمی سازی یارانه‌ها نیز گفت: این طرح در دولت مردمی سیزدهم در حال اجرا است و سازمان‌ ملی استاندارد ایران با اطمینان بخشی و کیفیت بخشی کالاها در این راستا گام بر می‌دارد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: هر نظارتی در حوزه‌های مربوطه و کیفیت در برنامه‌های تعیین شده انجام می‌گیرد.
اسلام پناه گفت: کیفیت بخشی مناسبی از جهت ساختاری و مصرف  کالا برای مردم در طرح مردمی سازی یارانه‌ها در نظر گرفته شده است. 
رییس سازمان ملی  استاندارد ایران بیان کرد: ملاقات با مقامات استانی و مردم و بازدید از بنادر برای تسهیل واردات کالای اساسی و رسیدگی به مسایل گمرکات و بنادر از جمله اهداف من برای سفر به خوزستان است.
استاندار خوزستان نیز گفت: خوزستان یک استان‌ مهم است و زیر ساخت‌های آن باید متناسب با فعالیت‌هایی که در این استان انجام می‌شود باشد.
صادق خلیلیان با بیان اینکه یکی از این زیرساخت‌ها مربوط به راه‌های خوزستان است افزود: نیازمند توسعه و تکمیل راه‌های استان هستیم تا ایمنی لازم را برای حمل و نقل و مسافر داشته باشیم.
وی ادامه داد: در اجرای طرح عدالت محور توزیع یارانه‌ها توسعه زیرساخت‌ها بسیار مهم است.
خلیلیان بیان کرد: کالا و خدمات در خوزستان باید از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشد تا مردم در آرامش امکان استفاده از خدمات را داشته باشند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران روز یکشنبه برای بررسی وضعیت ترخیص و واردات کالا از بندر امام(ره) و نشست با برخی مسوولان خوزستان به این استان سفر کرده است.


کد مطلب: 163555

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/163555/خودرو-استاندارد-وارد-کشور-می-شود

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir