; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا ۲۰ تیرماه - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا ۲۰ تیرماه

16 تير 1401 ساعت 18:25

مرکز مدیریت راه‌های کشور جزئیات محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا دوشنبه ۲۰ تیرماه را اعلام کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از چهارشنبه ۱۵ تیرماه الی دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
۱. موتورسیکلت:
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ الی ساعت ۶ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
* تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
۲. سواری:
الف) محور کندوان:
۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶،۱۷،۱۸ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۹،۲۰ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.
ب) محور هراز:
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
تبصره: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.
۳. نقلیه سنگین (به استثنا حاملان مواد سوختی یا فاسدشدنی):
۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
۲- محور هراز:
الف) تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.
ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶،۱۷،۱۸،۱۹،۲۰ از محور هراز ممنوع است.
۴- محور فیروزکوه:
الف) تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶،۱۷ از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
ب) تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۸،۱۹ از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
۵- محور آستارا - اردبیل و بالعکس:
الف) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.
ب) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷،۱۹ در محور مذکور ممنوع است.
۶- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس:
الف) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.
ب) تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷،۱۹ در محور مذکور ممنوع است.
تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.


کد مطلب: 168089

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/168089/محدودیت-های-ترافیکی-جاده-های-کشور-۲۰-تیرماه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir