کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز واریز حقوق بازنشستگان کارگری در مرداد 1401

بازنشستگان کارگری از واریز حقوق مرداد براساس حروف الفبا خبر دادند.

23 مرداد 1401 ساعت 11:08

از بیستم مرداد واریز مستمری بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا آغاز شده است، اما هنوز احکام جدید برای افزایش حقوق صادر نشده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،از بیستم مرداد واریز مستمری بازنشستگان کارگری براساس حروف الفبا آغاز شده است؛ تا امروز بسیاری از بازنشستگان کارگری حقوق این ماه خود را دریافت کرده‌اند.
در عین حال در مرداد واریز مستمری سایر سطوح با همان ده درصد قبلی انجام شده است؛ هنوز احکام جدید بازنشستگان صادر نشده است.
بازنشستگان کارگری با انتقاد از این تاخیر از احتمال اجرایی نشدن مصوبات مزدی شورایعالی کار ابراز نگرانی می‌کنند؛ اخبار جسته و گریخته نشان می‌دهد که مشکل دولت با 515 هزار تومان رقم ثابت است و هنوز در این زمینه تصمیم قطعی گرفته نشده است.
تاخیر در صدور احکام جدید و پرداخت حقوق براساس همان احکام قبلی، با انتقاد نمایندگان مجلس مواجه شده است؛ برای نمونه، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «از مسوولین اجرایی خصوصا وزارت کار می خواهیم احکام حقوقی بازنشستگان عزیز را سریعتر ابلاغ و اجرا کنند. بازنشستگان از کار بازنشسته شده اند از زندگی که بازنشسته نشده اند. خرج زندگی آنها بیشتر شده است.
یک سوال: چرا آنچه باید دولت بگیرد سریع اجرایی می شود آنچه باید بپردازد معطل می ماند؟»


کد مطلب: 171603

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/171603/آغاز-واریز-حقوق-بازنشستگان-کارگری-مرداد-1401

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir