کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

بازنشستگان پروفایلشان را چک کنند

29 مرداد 1401 ساعت 1:00

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش حقوق بازنشستگان گفت: احکام اصلاح شده بر این مبنا از شهریورماه ماه در پروفایل بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح و حقوق براساس آن از همان ماه، جاری خواهد شد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، ​محمدهادی زاهدی وفا در جلسه کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را اعلام کرد.
وی با اعلام این‌که احکام اصلاح شده از شهریورماه اعمال شده و افزایش مطابق با مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان پرداخت خواهد شد، گفت: دولت در این زمینه می‌خواست تصمیم دوباره در مجموعه سازمان تامین اجتماعی گرفته شود و به همین جهت کار را به وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی سپرد.
وی با بیان اینکه دولت برای سایر اقشار و بهبود وضع معیشت آن‌ها نیز برنامه دارد با اشاره به وجود محدودیت بودجه‌ای دولت گفت: دولت براساس پیش‌بینی‌ها در انتهای سال، کسری بودجه ۳۲۵ هزار میلیارد خواهد داشت، بنابراین برای هر تصمیمی که وزرای هیات امنای تامین اجتماعی باید اتخاذ می کردند نیاز به کار کارشناسی دقیق بود تا در نهایت توانستیم سقف آنچه در ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی آمده اعمال کنیم که همان مصوبه شورای عالی کار و هیات مدیره تامین اجتماعی بوده است.
سرپرست وزارت کار اعلام کرد: احکام اصلاح شده بر این مبنا از شهریورماه ماه در پروفایل بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح و حقوق براساس آن از همان ماه، جاری خواهد شد.


کد مطلب: 172083

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/172083/زمان-اعمال-افزایش-حقوق-بازنشستگان-اعلام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir