کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش باشگاه استقلال به حواشی ساپینتو

28 مرداد 1401 ساعت 16:20

باشگاه استقلال تهران نسبت به حواشی ایجاد شده برای ساپینتو واکنش نشان داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،روز گذشته (پنج‌شنبه) در جریان نیمه نخست بازی تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌های پایتخت پس از گل خوردن شاگردانش بسیار عصبانی و در ادامه هم دچار درگیری با امداد رسان‌های هلال احمر کنار زمین شد که حواشی زیادی را برای باشگاه استقلال و این مربی پرتغالی  ایجاد کرد.
در پی این اتفاق هلال احمر ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حرکت ساپینتو (ضربه زدن به برانکارد امداد رسان‌ها در کنار زمین)، از مسئولان مربوطه و فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهند.

امروز (جمعه) ۲۸ مرداد هم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست کرد که ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال تهران دفاعیات خود در رابطه با این موضوع را طی ۴۸ ساعت آینده ارائه کند تا رسیدگی به این پرونده صورت بگیرد. در همین راستا نیز باشگاه استقلال تهران نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد و با انتشار ویدیویی که در آن ریکاردو ساپینتو در حال دلجویی از امداد رسان‌های مذکور است، نوشت:
«ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پایان دیدار با ملوان، سراغ کادر پزشکی که مسئول برانکارد ورزشگاه بودند رفت و از آنها عذرخواهی و دلجویی کرد. در جریان مسابقه و پس از گل تیم ملوان، شادی خاص افراد مذکور موجب سو تفاهم و ناراحتی سرمربی استقلال شد که ساپینتو بین دو نیمه، در پایان بازی و همین طور کنفرانس خبری از آنها عذرخواهی و دلجویی کرد.»


کد مطلب: 172088

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/172088/واکنش-باشگاه-استقلال-حواشی-ساپینتو

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir