کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرسپولیس برای بازیکن ۶۰ هزار یورویی یک میلیون یورو هزینه می‌کند!

28 مرداد 1401 ساعت 21:00

بوژیدار رادوشویچ گلر سابق پرسپولیس در تیم جدیدش ماهی ۵ هزار یورو دستمزد می‌گیرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبر ورزشی،فصل گذشته بود که بوژیدار رادوشویچ پس از چند سال حضور در پرسپولیس، به علت اختلاف با مدیریت وقت و کادر فنی پرسپولیس از این تیم جدا شد. او برای گرفتن حقوقش از پرسپولیس شکایت کرد و توانست نهایتا حکم ۸۶۶ هزار یورویی علیه این باشگاه را بگیرد.
گلر کروات پرسپولیس در شکواییه خود درخواست کرده بود که پرسپولیس باید ۹۳۱ هزار یورو به او پرداخت کند و در شکایت نامه خود آپشن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بلیت‌های بیزینس کلاس را هم قرار داده بود، اما باتوجه به اینکه پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرده و همچنین بلیت‌ها به‌خاطر جدایی رادو مورد استفاده قرار نخواهند گرفت، فیفا با این بخش از خواسته بوژیدار مخالفت کرد تا حکم ۸۶۶ هزار یورویی صادر شود.
با توجه به اینکه رادوشویچ قراردادی ۶۰ هزار یورویی با واراژدین امضا کرده، این رقم از مبلغی که پرسپولیس باید به او پرداخت کند، کم خواهد شد تا قرمزها به جای ۸۶۶ هزار یورو، ۸۰۶ هزار یورو به بوژیدار بدهکار باشند.
پرسپولیس همچنین باید هزینه دادرسی در فیفا و سود سالیانه ۵ درصد بابت تاخیر در پرداخت مطالبات رادو را هم بپردازد که احتمالا حتی با کسر رقم ۶۰ هزار یورویی، بازهم حدود ۹۰۰ هزار یورو هزینه روی دست پرسپولیس خواهد گذاشت.
آنچه مشخص است رادوشویچ بابت فصل گذشته و قرارداد دو فصل آینده چیزی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در بخشی از صحبتهایش در برنامه فوتبال برتر، با اشاره به شکایت رادوشویچ گفت: چرا من بیچاره باید رقم ۹۰۰ هزار یورو را به رادوشویچ بدهم، در حالی که قرارداد این بازیکن در باشگاه جدیدش در حال حاضر حدود ۴۰ یا ۵۰ هزار دلار است. چه کسانی در این باشگاه نقش‌آفرینی کردند تا یک دروازه‌بان، که حقوقش ۲۵۰۰ یورو بوده است، الان باید از ما بیش از یک میلیون یورو بگیرد.


کد مطلب: 172124

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/172124/پرسپولیس-بازیکن-۶۰-هزار-یورویی-یک-میلیون-یورو-هزینه-می-کند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir