کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین واکنش رئیسی به تجمعات اخیر ، پس از بازگشت به ایران

1 مهر 1401 ساعت 21:53

رئیس جمهور گفت: ما بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی یا هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما کسی زیر بار اغتشاش و بهم ریختن امنیت کشور و مردم نمی‌رود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا ،سید ابراهیم رئیسی دقایقی قبل و پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و برگزاری برخی برنامه‌های جانبی و دیدار با سران برخی کشور‌های حاضر در این مجمع، با استقبال دکتر محمد مخبر معاون اول، حجت‌الاسلام قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و تعدادی از اعضای کابینه وارد تهران شد.

سیدابراهیم رئیسی در آستانه بازگشت به کشور در فرودگاه مهرآباد با حضور در جمع دانشجویان و وکلایی که به استقبال وی آمده بودند، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران راه خود را دارد با رهبری پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب اسلامی طی می‌کند.
وی افزود: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.
رئیس جمهوری تصریح کرد: ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
رئیسی تصریح کرد: امروز ملت منسجم است و همه را پشت سر رهبری قراردارند و بنده هم به خدمتگزار مردم این مردم هستم پس در هیچ عرصه‌ای و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیفتد.
 


کد مطلب: 175300

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/175300/اولین-واکنش-رئیسی-تجمعات-اخیر-بازگشت-ایران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir