کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میرتاج الدینی،نماینده مجلس:

پاکسازی انقلابی باید صورت گیرد

برخی سلبریتی‌‎ها نان نظام را خوردند،ولی خیانت می‌کنند

8 مهر 1401 ساعت 12:05

میرتاج الدینی رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: البته در کنار این گروه‌های ضدایران و ایرانی برخی چهره‌های داخل کشور که چهل سال در امنیت نان این مملکت را خورده‌اند و هنرمند و سلبریتی و ورزشکار و چهره شده‌اند نیز به این مردم و کشور خیانت می‌کنند و پس از گذشت این دوره و تثبیت فضای عمومی جامعه، این موضوع را از طریق مجلس از دستگاه‌ها و نهادهایی چون صدا و سیما پیگیری خواهیم کرد که یکبار دیگر یک پاکسازی انقلابی در این مملکت انجام شود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: موضوع درگذشت این خانم که هیچ کس راضی به آن نبوده در دست بررسی است و سران سه قوا از رئیس جمهور گرفته تا رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضاییه ضمن ابراز تاسف از این اتفاق با صدور بیانیه‌های جداگانه بر رسیدگی دقیق به این پرونده تاکید کرده‌اند.
وی ادامه داد: اغتشاشات و تحرکاتی که ابتدا به بهانه درگذشت این خانم صورت می گرفت اکنون شکل و ماهیت خود را کاملا تغییر داده و این موضوع به طور کامل فراموش شده و سمت و سوی مخالفت با مظاهر دینی و ملی ملت ایران را به خود گرفت و به دنبال خدشه دار کردن امنیت کشور بودند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغتشاشگران در این آشوب‌ها قرآن و مساجد را آتش زدند و چادر از سر نوامیس مردم مسلمان کشیدند و حتی در برخی شهرها پرچم‌های حسینی را به آتش کشیدند و به حسینیه‌ها مواد آتش‌زا پرتاب کردند.
وی تاکید کرد: این اغتشاشگران و سردمداران آنها در خیال باطل خود فکر کرده‌اند جوانان این کشور که سوریه را از چنگال وحوش داعشی نجات داده‌اند، مملکت خود را به دست این داعشی‌ها و یا سلطنت‌طلب‌ها و منافقان و تجزیه طلبان و عوامل ضدقرآن و ضدحجاب و ضدمسجد و ضدحسینیه و ضد پرچم حسینی خواهند سپرد.
میرتاج الدینی از «اغتشاشگران» با عنوان داعشی های داخلی نام برد و گفت: این افراد نیز همانند داعشی‌ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به آنها فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با همین رویکرد اقدام خواهند کرد و مانند داعشی های سوری و عراقی حتی از خارج نیز برای رسیدن به اهداف پلید خود نیرو جذب خواهند کرد.
وی  خاطرنشان کرد: هر چند گروه‌هایی چون سلطنت طلب‌ها، منافقان، تجزیه طلب‌ها، گروهک‌های معاند خارج از کشور و برخی منافقان داخلی از این اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت می کنند اما در مقابل همه تلاش و تقلاهای نافرجام این گروه‌ها باید بگوییم "عدو شود سبب خیر چون خدا خواهد".
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: البته در کنار این گروه‌های ضدایران و ایرانی برخی چهره‌های داخل کشور که چهل سال در امنیت نان این مملکت را خورده‌اند و هنرمند و سلبریتی و ورزشکار و چهره شده‌اند نیز به این مردم و کشور خیانت می‌کنند و پس از گذشت این دوره و تثبیت فضای عمومی جامعه، این موضوع را از طریق مجلس از دستگاه‌ها و نهادهایی چون صدا و سیما پیگیری خواهیم کرد که یکبار دیگر یک پاکسازی انقلابی در این مملکت انجام شود.
منبع:فارس


کد مطلب: 175842

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/175842/پاکسازی-انقلابی-باید-صورت-گیرد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir