کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خوی: زمین لرزه بامداد چهارشنبه تلفات جانی نداشته است

13 مهر 1401 ساعت 10:30

فرماندار خوی گفت: زمین لرزه ۵.۴ ریشتری بامداد امروز/چهارشنبه در این شهرستان خوشبختانه تاکنون تلفات جانی نداشته و تنها تعدادی مصدومیت جزیی داشته اند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، ذبیح الله کاظمی روز چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: در عیادتی که از مصدومان حادثه در بیمارستان داشتیم، مطلع شدیم ، تعداد مصدومان این حادثه طبیعی زیاد بودند که البته همه آنها به صورت سرپایی توسط نیروهای امدادی و اورژانس مداوا شده‌اند.
وی با اشاره به برآورد خسارت اولیه به حدود ۲۰۰ منزل مسکونی اضافه کرد: خسارت‌های زمین لرزه ۵.۴ ریشتری در این شهرستان طبق ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته خیلی جدی نیست و بیشتر به منازل روستایی این شهرستان وارد شده است.
کاظمی با بیان اینکه تیم‌های امدادی، درمانی و ارزیاب در محل وقوع حادثه و روستاهای تابعه حضور دارند، گفت: بررسی‌ها در خصوص این زمین لرزه ۵.۴ ریشتری در خوی همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۵۱ دقیقه بامداد امروز / چهارشنبه / ۱۳ مهرماه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در خوی رخ داد.
طبق گزارش این مرکز، کانون این زمین لرزه هفت کیلومتری خوی، ۲۹ کیلومتری ایواوغلی و ۳۷ کیلومتری تسوج در آذربایجان شرقی بوده است.


کد مطلب: 176332

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/176332/فرماندار-خوی-زمین-لرزه-بامداد-چهارشنبه-تلفات-جانی-نداشته

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir