کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لاپید:احزاب راست‌گرا مانع محاکمه نتانیاهو خواهند شد

26 مهر 1401 ساعت 18:10

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد، اگر احزاب راست‌گرا به قدرت برسند، تمام تلاش خود را برای لغو دموکراسی و محاکمه نتانیاهو خواهند کرد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه،یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد: در صورتی که احزاب راست‌گرا به قدرت برسند، تمام تلاش خود را برای از بین بردن دموکراسی و لغو محاکمه بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر سابق و رئیس فعلی اپوزیسیون این رژیم) خواهند کرد.
نتانیاهو از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۱ رهبر ائتلافی متشکل از احزاب راست‌گرا و دیگر احزاب دینی در مقابل ائتلافی انتخاباتی به ریاست لاپید، رئیس حزب میانه‌روی "آینده‌ای وجود دارد" بود.
به نوشته روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت، لاپید در ابتدای نشست فراکسیون پارلمانی خود اظهار کرد: اگر احزاب راست‌گرا به قدرت برسند، تمام تلاش خود را برای از بین بردن دموکراسی اسرائیل خواهند کرد و برای لغو محاکمه نتانیاهو هر کاری انجام خواهند داد.
نتانیاهو ماه‌ها است پرونده‌هایی در ارتباط با اتهامات دریافت رشوه، خیانت در امانت و کلاه‌برداری دارد.
در همین رابطه، لاپید امروز (سه‌شنبه) توییت کرد: امروز کمپین انتخاباتی آغاز می‌شود، ما کمتر از دو هفته فرصت داریم تا تصمیم بگیریم اسرائیل به کدام سو برود، به سیاست‌های فاسد، خشونت‌آمیز و غیرمسؤولانه بازمی‌گردد یا اینکه ما آینده کودکان‌مان را انتخاب می‌کنیم.


کد مطلب: 177694

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/177694/لاپید-احزاب-راست-گرا-مانع-محاکمه-نتانیاهو-خواهند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir