کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاریخ‌سازی مراکش با صدرنشینی در گروه F

10 آذر 1401 ساعت 20:30

دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۲ بر یک به سود مراکش به پایان رسید.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،در دیدار دور سوم مرحله گروهی گروه F جام جهانی قطر، دو تیم مراکش و کانادا برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:
مراکش ۲ - کانادا یک
داور: رافائل کلاوس (برزیل)
ورزشگاه: الثمامه
گل: حکیم زیاش و یوسف النصیری برای مراکش، نایف آگرد (گل به خودی) برای کانادا
کارت زرد: -
کارت قرمز: -
ترکیب مراکش: یاسین بونو (دروازه‌بان)، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی، سفیان آمرابات، نایف آگرد، رومن سایس، حکیم زیاش (۷۶- عبدالرزاق حمدالله)، عزدین اوناهی (۷۶- جواد الیمیق)، عبدالحمید صابری (۶۵- سلیم املاح)، سفیان بوفال (۶۵- زکریا ابوخلال) و یوسف النصیری.
ترکیب کانادا: میلان بوریان (دروازه‌بان)، آلیستیر جانستون، سم آدکوگبه (۶۱- اسماعیل کونه)، کمال میلیر، استیون ویکتوریا، جونیور هویلت (۷۶- دیوید واتراسپون)، تایون بیوکانان، مارک آنتونی کایه (۶۰- هاتچینسون)، کایل لارین (۶۰- جاناتان دیوید)، آلفونسو دیویس و جاناتان اوسوریو (۶۶- ریچی لاریه‌آ).
نیمه نخست
ساعت ۱۸:۳۰ بازی با سوت داور برزیلی آغاز شد.
مراکش که قبل از شروع دیدارهای دور سوم، با ۴ امتیاز در صدر جدول گروه F قرار داشت بازی را برابر کانادایی که از قبل حذفش از جام جهانی مسجل شده بود، بهتر آغاز کرد.
در دقیقه ۴، میلان بوریان، دروازه‌بان کانادا برای دور کردن توپ از محوطه جریمه خارج شد اما پاس او به حکیم زیاش رسید تا بازیکن مراکش بلافاصله دروازه خالی کانادا را باز کند.
در ۱۰ دقیقه ابتدایی، مراکش بهتر از حریف خود بود اما بعد از آن کانادا بازی را در دست گرفت.
در دقیقه ۲۳، پاس بلند حکیمی با فرار یوسف النصیری همراه شد و این بازیکن با شوتی محکم توپ را از زیر دستان بوریان عبور داد تا تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ مراکش باشد که در ۲ جام جهانی گلزنی کرده است.
در دقیقه ۴۲ کانادا توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. حرکت آدکوگبه از سمت چپ با ارسال زمینی این بازیکن همراه شد که نایف آگرد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. این اولین گل خورده مراکش در جام جهانی ۲۰۲۲ بود.
در وقت‌های تلف شده مراکش بار دیگر توسط النصیری به گل رسید اما داور به دلیل مزاحمت بازیکن مراکش موقع شوت النصیری، این گل را مردود اعلام کرد تا دو تیم با همان نتیجه ۲ بر یک به رختکن بروند.
نیمه دوم
نیم دوم بازی با اعلام داور آغاز شد.
کانادا این نیمه را بهتر از حریف خود آغاز کرد و سعی در به تساوی کشاندن بازی داشت.
اشتباهات دو تیم در خط هافبک و موقعیت سازی باعث شده بود تا دو تیم تا دقیقه ۶۵ نتوانند خطر جدی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.
در دقیقه ۷۳، کرنر ارسالی روی دروازه مراکش با ضربه هاتچینسون همراه شد که توپ به تیر خورد و روی خط دروازه فرود آمد و در ریباند ضربه سر جانستون از بالای دروازه به بیرون رفت.
داور در این دیدار ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که دو تیم موفق به ثمر رساندن گل نشدند تا مارکش ۷ امتیازی شود و به عنوان تیم نخست صعود کند. در این گروه کانادا بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.


کد مطلب: 182377

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/182377/تاریخ-سازی-مراکش-صدرنشینی-گروه-f

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir