کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز 12 آذر

12 آذر 1401 ساعت 17:43

بررسی بازار امروز سهم‌های وسنا، غشهداب، بشهاب، فنوال و فروسیل حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، فنوال و کلر خروج پول هوشمند داشتند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز سهم‌های وسنا، غشهداب، بشهاب، فنوال و فروسیل حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، فنوال و کلر خروج پول هوشمند داشتند.
بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با نوسان اندک 0.03 درصدی، 348 واحد رشد کرد و به محدوده یک میلیون و 417 هزار و 719 رسید.

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خگستر، خودرو و حکشتی بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، دی و خساپا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت. ختور با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. کلر نیز با افت 6.4 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های کگل، فخوز و وسبحان تعلق گرفت. فروسیل، کیمیا، غشهداب و غپآذر نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های تکنو، فروسیل و غالبر رقم خورد. همچنین سپیدار در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد وبیمه بود.
منبع:تجارت نیوز


کد مطلب: 182581

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/182581/حجم-های-مشکوک-بازار-امروز-12-آذر

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir