کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی غرب برای جنگ سایبری با روسیه

13 آذر 1401 ساعت 18:47

نزدیک به 150 متخصص امنیت سایبری در پیمان ناتو هفته جاری در ساختمانی ناشناخته در قلب پایتخت استونی جمع شدند تا برای جنگ سایبری آماده شوند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،روزنامه آمریکایی پولتیکو نوشت که نزدیک به 150 متخصص امنیت سایبری در پیمان ناتو هفته جاری در ساختمانی ناشناخته در قلب پایتخت استونی جمع شدند تا برای جنگ سایبری آماده شوند.
این روزنامه افزود که سناریوی جنگ «برای اعضای ناتو و همپیمانانشان از زمان حمله روسیه به اوکراین تبدیل به یک واقعیت جدی شده است.»
این روزنامه افزود: جنگ اوکراین را وادار به دفاع در برابر حملات موشکی و اقدامات مستمر هکرهای روسی وادار کرده است که هدف  آنها خاموش کردن روشنایی و دشوار کردن زندگی برای همسایه های محاصره شده شان است.
کلنل «برند خانسن» رئیس شاخه فضای سایبری در فرماندهی ناتو گفت که مساله بسیار جدی است و خیالی هم نیست ، کاملا واضح شده است که جنگ سایبری در واقعیت رخ می دهد.
به نوشته روزنامه پولتیکو نیروهای سایبری وابسته به ناتو به شدت جنگ در اوکراین را زیر نظر دارند تا شیوه هایی برای کمک به اوکراین و  راه هایی برای جلوگیری از نفوذ روسیه و دیگر دشمنان به زیرساخت های کشورهای عضو ناتو و همپیمانان شان پیدا کنند.
منبع:جماران


کد مطلب: 182707

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/182707/آمادگی-غرب-جنگ-سایبری-روسیه

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir