کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نزدیک به ۷۴۰ هزار نفر از معلمان مزایای یک رتبه‌بندی را دریافت کرده‌اند

5 دی 1401 ساعت 8:10

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ایران گفت: تا کنون نزدیک به ۷۴۰ هزار نفر از مشمولان مزایای یک رتبه بندی را دریافت کرده‌اند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ صادق ستاری فرد، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ایران درباره آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در گفت‌وگویی گفت: تقریبا برای همه مشمولین مزایای رتبه یک را پرداخت کردیم.
او افزود: تا کنون کار به خوبی پیش رفته است و در سامانه پیش بینی شد گروه‌های ارزیابان از جمله مدیر مدرسه، ارزیابان حرفه‌ای و سایر عوامل دخیل در حوزه ارزیابی معلمان کار را به سرانجام رساندند و این اقدام در اختیار هیات‌های ممیزه مناطق و استان‌هاست.
معاون وزیر آموزش و پرورش ایران یادآورشد: همچنین بخش قابل توجهی از دستورکار مدیران کل استان‌ها درخصوص نحوه اجرای این مهم و تعیین ساز و کارهای مناطق و استان‌ها را دریافت می‌کنیم تا بتوانیم تا پایان این ماه کار را به سرانجام برسانیم و براساس ضوابط آیین نامه در قوانین پیش بینی شده نسبت به تعیین رتبه افراد و سازو کار رسیدگی به اعتراضات مشمولان اقدام شود.
ستاری فرد ادامه داد: تعیین رتبه نهایی افراد باید در هیات‌های ممیزه مناطق آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و نواحی مشخص شود، ۲ رتبه آموزشیار معلم و مربی معلم در مناطق و رتبه استادیار در استان‌ها و دانشیار و استاد در ستاد وزارتخانه تعیین می‌شود.
او اظهار کرد: تا کنون کار حدود ۵۰ هزار نفر توسط هیات‌های ممیزه مناطق انجام شد اما باید ساز و کار رسیدگی به اعتراضات هم در آیین نامه پیش بینی شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش ایران افزود: آیین نامه پیش بینی کرده تمام فرآیند رتبه بندی باید در سامانه پیش بینی شود که توسط مرکز فناوری وزارت خانه پیگیری شده و ۲ مرکز سنجش و نیروی انسانی کار را دنبال می کنند و حوزه ارزیابی عملکرد هم به این حوزه اضافه می شود.


کد مطلب: 185081

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/185081/نزدیک-۷۴۰-هزار-نفر-معلمان-مزایای-یک-رتبه-بندی-دریافت-کرده-اند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir