کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاساژی که خطرناک‌تر از پلاسکو تهران است

4 بهمن 1401 ساعت 13:45

شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان اینکه روزانه دو هزار نفر به صورت میانگین در پاساژ امت تردد می کنند، بیان کرد: این پاساژ فرسوده بوده و قسمت‌هایی از آن زنگ زده است و باعث شده این مرکز تجاری خطرناک‌تر از پلاسکوی تهران باشد که لازم است به مکان دیگری منتقل شود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، شهردار منطقه ۸ تبریز با اشاره به خطر مراکز تجاری ناایمن و فرسوده در این منطقه گفت: پاساژ امت تبریز فرسوده بوده و خطرناک‌تر از پلاسکو تهران است.
 رضا جانفشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: متاسفانه اکنون شاهد وجود ساختمان‌های فرسوده و ناامن در محدوده مرکزی شهر هستیم بطوری که ۷۰ درصد ساختمان های ناایمن تبریز در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز قرار دارند.
وی با بیان اینکه روزانه دو هزار نفر به صورت میانگین در پاساژ امت تردد می کنند، ادامه داد: این پاساژ فرسوده بوده و قسمت‌هایی از آن زنگ زده است و باعث شده این مرکز تجاری خطرناک‌تر از پلاسکوی تهران باشد که لازم است به مکان دیگری منتقل شود.
شهردار منطقه ۸ ادامه داد: متاسفانه مطابق نظر کارشناسان و طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیمی در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است.
جانفشان افزود: در راستای اطلاع‌رسانی به پاساژهای بلندمرتبه و خطرآفرین از نظر ایمنی و سازه‌ای و سایر عوامل دخیل در این ساختمان‌ها، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه، طی ماه‌های اخیر اقدام به صدور اخطاریه و نصب بنرهای اخطاریه در مقابل مراکز پرخطر از جمله پاساژ امت کردند تا هیات امناء و مالکان این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان هایشان کنند.
شهردار منطقه ۸ نسبت به صدور پروانه برای انتقال این پاساژ پرخطر اعلام آمادگی کرد.


کد مطلب: 187640

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/187640/پاساژی-خطرناک-تر-پلاسکو-تهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir