کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فولاد ۱-۰ پرسپولیس

شوت لالیگایی به قلب صدرنشین

7 بهمن 1401 ساعت 19:25

فولاد با جواد نکونام پرسپولیس را در اهواز شکست داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،این مصافی کلاسیک میان صدرنشین لیگ برتر و تیم فوتبال فولاد خوزستان بود که در نهایت خرید های جواد نکونام موفق شدند سه امتیاز را برای این مربی به ارمغان بیاورند.
فولاد خوزستان- پرسپولیس؛ جمعه هفتم بهمن‌؛ ورزشگاه فولاد آره‌نا
داوران :موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، هادی طوسی، میثم حیدری
ناظر: رضا سخندان
ترکیب فولاد خوزستان:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی (ایوب والی - ۷۱)، سعید واسعی، سینا مریدی، سعید آقایی
سرمربی: جواد نکونام
ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر (مهدی عبدی - ۷۵)، علی نعمتی (۴۰ شیخ دیاباته)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و امید عالیشاه
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
کارت زرد
امین حزباوی دقیقه ۶۳
وحید امیری دقیقه ۶۶
شرح گل
فولاد خوزستان(۱-۰): در دقیقه ۲۳ ارسال دقیق احسان پهلوان کمی آنطرف‌تر از تیرک دوم به تورس رسید و این بازیکن اسپانیایی مهارت خود را نشان داد و با یک بغل پای سرضرب دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.
دقایق حساس:
دقیقه ۷: بازی به دلیل اعتراض کادر فنی فولاد برای لحظاتی متوقف شد.
تا دقیقه ۱۵: دو تیم با تساوی بدون گل و بدون موقعیت جدی روی دروازه ها به کار خود ادامه می دهند.
دقیقه ۲۳: روی ارسال پهلوان به تیر دو، تورس، بازیکن جدید فولاد با یک ضربه والی تماشایی توپ را به گوشه دروازه پرسپولیس رساند. دقت و قدرت ضربه به شکلی بود که کاری از دست بیرانوند برنیامد.
دقیقه ۳۴: این بار نوبت کادر فنی پرسپولیس بود که به عملکرد داور و ناظر بازی معترض شوند.
دقیقه ۳۵: ضربه سر سعید آقایی روی ارسال ضربه ایستگاهی تورس با اختلاف راهی اوت شد.
دقیقه ۳۶: ایستگاهی ارسال فولاد با شش قدم پرسپولیس رفت اما این موقعیت خوب با ضربه سری که بیشتر شبیه دفع توپ بود از دست رفت.
دقیقه ۳۹: این بار یک ارسال به داخل محوطه توپ را در موقعیتی خوب به عالیشاه رساند اما عالیشاه به جای پاس ترجیح داد ضربه اش را خودش به سمت دروازه بزند که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۵: داور یکی از افراد حاضر روی نیمکت فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه ۴۶: توپ ربایی احسان پهلوان از علیرضا بیرانوند و اشتباه این دروازه بان در خروج از دروازه سبب شد تا فولاد در موقعیت بسیار خوبی در برای گلزنی قرار بگیرد ولی ارسال بازیکن فولاد خوزستان از دهانه دروازه با ضربه سر مدافعین پرسپولیس بیرون کشیده شد.
دقیقه ۵۳: بار دیگر اعتراض نیمکت نشینان فولاد سبب کارت زرد داور به یکی دیگر از اعضای کادر فنی شد.
دقیقه ۵۸: اعتراض ها ادامه یافت تا سرانجام موعود بنیادی فر به نکونام کارت زرد دوم را نشان دهد و او را از کنار زمین اخراج کند.
دقیقه ۷۷: این بار اعتراض افشین پیروانی به دلیل اتلاف وقت کارت زرد داور را در پی داشت.
دقیقه ۸۳:برخورد دیاباته و هذباوی در محوطه جریمه سبب زمین افتادن مهاجم پرسپولیس شد. پرسپولیسی ها به شدت به پنالتی اعتقاد داشتند و اما داور بازی را ادامه داد و اعتراض سرخ ها سبب کارت زرد بنیادی فر برای کامیابی نیا شد.
دقیقه ۹۱: ضربه سر دیاباته با اختلاف از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه ۳+۹۰: ضربه بسیار خوب بازیکن فولاد از روی ضربه ایستگاهی با واکنش بهتر از علیرضا بیرانوند به بازی برگشت داده شد تا پرسپولیس همچنان در بازی بماند


کد مطلب: 187931

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/187931/شوت-لالیگایی-قلب-صدرنشین

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir