کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس لرزه های مصوبه مولدسازی

16 بهمن 1401 ساعت 14:45

 سید کاظم دلخوش اظهار کرد: سران قوا تصمیمی که در خصوص مولد سازی گرفته‌اند در روش اشتباه کردند اما سوال اصلی این است که سران قوا یک سخنگو ندارد که مردم را توجیه کرده و شفاف سازی کند تا دشمنان سوء استفاده نکنند؟


به گزارش مردم سالاری آنلاین، سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه توضیحات و رفع ابهام پیرامون مصوبه مولد سازی اموال دولتی از سوی سران قوا شد.
سید کاظم دلخوش در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روسای قوا تصمیماتی می‌گیرند که علی‌رغم این‌که برخی از آنها درست است اما برخی از آنها ابهاماتی در جامعه ایجاد می‌کند. رهبری در خصوص مولد سازی فرمایشات گوهرباری داشته‌اند و در دوره‌های مختلف، مجلس شورای اسلامی نیز سعی کرده دستگاه‌ها را مکلف کند که ساختمان‌ها و اموال و املاک مازاد خود را به فروش گذاشته و به جای حیف و میل شدن بیت‌المال صرف امور مردم شود.
وی در ادامه اظهار کرد: سران قوا تصمیمی که در خصوص مولد سازی گرفته‌اند در روش اشتباه کردند اما سوال اصلی این است که سران قوا یک سخنگو ندارد که مردم را توجیه کرده و شفاف سازی کند تا دشمنان سوء استفاده نکنند؟ این‌که اموال و املاک دولتی بر روی زمین نماند درست است اما سران قوا نباید وارد قانون گذاری شوند.
محمد باقر قالیباف در پاسخ به تذکر دلخوش بیان کرد: در خصوص نکته‌ای که شما فرمودید اعضای هیات اجرایی مصاحبه کردند و توضیحاتی را ارائه دادند اما نکاتی نیز درست است. این کار دقیق و به جایی است اما از آنجا که امروز زمان جلسه کم است بنده وارد این بحث نشدم اما فردا صبح ابتدای جلسه توضیحات کاملی را در خصوص این موضوع به نمایندگان ارائه خواهم کرد.


کد مطلب: 188624

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/188624/لرزه-های-مصوبه-مولدسازی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir