کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می‌شوند

28 بهمن 1401 ساعت 13:00

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اعلام این خبر که جاماندگان سهام عدالت سال آینده باید سهام دریافت کنند، گفت: دولت باید شرایط ثبت نام را آماده کند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد تا جاماندگان از دریافت سهام عدالت که واجد شرایط مندرج در قانون هستند سال آینده سهام دریافت کنند و طبق این مصوبه دولت باید شرایط را برای ثبت نام و دریافت سهام عدالت برای این افراد را فراهم کند.
وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجازه دادند تا به منظور انجام و تکمیل پروژه‌های عمرانی خود ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق ۷ درصد از سود شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد تا برای اجرای پروژه‌های دارای فوریت و اضطرار هزینه شود.
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگر خود نحوه انتخاب مدیران عامل بانک‌های مسکن و صنعت و معدن را مشخص کردند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: بر اساس این مصوبه مدیر عامل بانک مسکن با توافق و پیشنهاد وزرای راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی و تصویب مجمع عمومی بانک و مدیر عامل بانک صنعت و معدن با توافق و پیشنهاد وزرای صنعت معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی و تصویب و تایید مجمع عمومی بانک تعیین می‌شوند.
منبع:فارس


کد مطلب: 189654

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/189654/جاماندگان-سهام-عدالت-تعیین-تکلیف-می-شوند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir