کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام احمد مازني در کنگره حزب مردم‌سالاري:

کوتوله‌هاي سياسي آزادي ايران را از نظام سلطه گدايي مي‌کنند

6 اسفند 1401 ساعت 23:15

فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: کوتوله‌هاي سياسي کاسه گدايي آزادي ايران را از نظام سلطه مطالبه مي‌کنند. امروز کسي که بايد براي 28 مرداد فراخوان دهد براي 22 بهمن فراخوان مي‌دهد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،حجت‌الاسلام احمد مازني در کنگره حزب مردم سالاري در ابتداي صحبت‌هاي خود پيام رئيس‌جمهور دوره اصلاحات را قرائت کرد و در ادامه گفت: به مناسبت اعياد شعبانيه تبريک عرض مي‌کنم به کساني که از کربلا مي‌آيند مي‌خواهم عرض کنم تاريخ را از آخر به اول نخوانند و عاشوراپژوهانه مکتوب اباعبدالله را مطالعه کنند. چقدر امام سوم شيعيان براي جلوگيري از جنگ تلاش کرد و اگر نگويم بيشتر از رهبران صلح طلب دنيا به عنوان يکي از انسان‌هاي نيک و صاح‌جو نهايت تلاش خود را براي برپايي صلح به کار گرفت اما در نهايت راهي جز مرگ و شهادت را انتخاب نکرد. وي ادامه داد: امروز ما بر اساس انچه در واقعيت جامعه شاهد هستيم با دو قطب ارتجاعي مواجه هستيم. يک قطب کوتوله‌هاي سياسي هستند که کاسه گدايي را براي آزادي ايران از نظام سلطه مطالبه مي‌کنند. امروز کسي که بايد براي 28 مرداد فراخوان دهد براي 22 بهمن فراخوان مي‌دهد.
مازني اظهار داشت: در مقابل اين قطب، يک قطب داعش گونه در داخل وجود دارد که جمهوري اسلامي را داعش گونه را در چنگال خود گرفته و فرصت گفتگو، فرصت مطالعه در اصول متعدد قانون اساسي، فرصت اصلاح بازنگري در قانون اساسي، فرصت زندگي آزاد را و همچنين مظلوميت نظام جمهوري اسلامي در اختيار گرفته است و اميدواريم به اين دو  قطب‌ به ويژه قطب داخلي اين عقلانيت را بدهد که جهل آن را برطرف کرده و زمينه را براي پذيرش خيرخواهي مردم را فراهم کند.


کد مطلب: 190335

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/190335/کوتوله-هاي-سياسي-آزادي-ايران-را-از-نظام-سلطه-گدايي-مي-کنند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir