کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بارش باران در برخی استان‌ها

7 اسفند 1401 ساعت 10:00

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها و افزایش آلودگی هوای تهران و کرج طی سه روز آینده خبر داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: یکشنبه (۷ اسفند) در برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و دوشنبه و سه‌شنبه (۸ و ۹ اسفند) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش باران، رعد و برق وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود. 
وی افزود: چهارشنبه (۱۰ اسفند) نیز بارش پراکنده در کرمان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.   
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در روز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد. 
وی گفت: پنجشنبه (۱۱ اسفند) جوی آرام در کشور خواهیم داشت. در سه روز آینده در شهرهای تهران و کرج افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.  
ضیاییان ادامه داد: تا روز پنجشنبه روند افزایش دما در غالب نقاط کشور خواهیم داشت.  
وی تاکید کرد: روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود . 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۸ اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز  سه‌شنبه ( ۹ اسفند ) کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 
ضیائیان در پایان گفت: طی امروز(۷ اسفند) و فردا( ۸ اسفند) بندرعباس با دمای ۳۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و مشهد با دمای ۳- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است. 


کد مطلب: 190351

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/190351/بارش-باران-برخی-استان-ها

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir