کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرباز اوکراینی هتاک به قرآن را بکشید؛ جایزه بگیرید!

27 اسفند 1401 ساعت 15:00

رمضان قدیروف ۵ میلیون روبل برای کشتن سربازی اوکراینی که به قرآن کریم هتک حرمت کرده، پاداش گذاشت.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، یورو نیوز گزارش داد، فیلمی در تیک تاک منتشر شده که ادعا می‌شود یک سرباز اوکراینی صفحه‌ای از قرآن را پاره کرده و می سوزاند. رمضان قدیروف، رهبر چچن، برای هر کسی که این را سرباز ادعایی اوکراینی را بکشد پنج میلیون روبل و اگر او را زنده دستگیر کند، ۱۰ میلیون روبل جایزه تعیین کرده است.
رهبر چچن همچنین در یک عکس عجیب و غریب اعلام کرد که کاملا سالم است.

رمضان قدیروف، رهبر ۴۶ ساله چچن پس از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از دروغ‌پراکنی دشمنان شکایت کرد. 
قدیروف روز چهارشنبه چیزی روی انگشت داشت که برخی شایعات در مورد سلامتی او را موجب شد . او گفت که این در واقع یک شمارنده دیجیتالی است. او در حالی که دستگاه را در دست داشت، گفت: «متاسفم که آن‌هایی را که امیدوارند بیمار صعب‌العلاج باشم، ناامید کنم. قدیروف به برخی اظهارات درباره ظاهر پف آلود، سخنرانی ناهنجار و فونت بسیار بزرگی که در یک سری از یادداشت‌هایی که در نشست کرملین با پوتین در دست داشت 

همچنین گمانه زنی‌هایی در مورد پسر ارشدش، احمد ۱۷ ساله، که در اوایل ماه جاری برای دیدار انفرادی بسیار غیرمعمول با پوتین به کرملین رفته بود، بوجود آمده است.

رویترز عکس هایی از پوتین با پسر نوجوان قدیروف منتشر کرد. این عکس‌ها با خود قدیروف در سال ۲۰۰۴ در کنار پوتین مقایسه شدند. رمضان قدیروف در یک پست تلگرامی گفت که پوتین بیشتر به این جوان ۱۷ ساله در مورد رابطه خود با احمد خاجی گفته است.


کد مطلب: 192030

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/192030/سرباز-اوکراینی-هتاک-قرآن-بکشید-جایزه-بگیرید

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir