کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار کرونا امروز ۸ بهمن ۱۴۰۲

8 فروردين 1402 ساعت 16:26

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین،در جدیدترین گزارش روزانه وزارت بهداشت، از روز گذشته تا امروز، سه شنبه ۸ فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴۶ نفر از آنها بستری شدند.علاوه بر این مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۳۱ نفر رسید که از این تعداد هفت میلیون ۳۴۵ هزار و ۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.طبق گزارش روزانه وزارت بهداشت مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید. با این حال ۶۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۷۲۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده استهمچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۶۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۱۳۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۸۱۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۹۱۲ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

صبح امروز نیز پیمان پاک‌آیین سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گوی تلویزیونی با اشاره به افزایش ۱۴درصدی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در کشور هشدار داد: زیرسویه‌های جدید کرونا که در کشور در حال گردش هستند، قدرت سرایت بالایی دارند.
منبع:خبر آنلاین 


کد مطلب: 192592

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/192592/آمار-کرونا-امروز-۸-بهمن-۱۴۰۲

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir