کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان

9 فروردين 1402 ساعت 15:22

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیس و مبارزه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، خاش و مهرستان با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، یک باند حرفه‌ای مسلح قاچاق را که قصد انتقال مواد مخدر از این شهرستان‌ها به استان‌های همجوار داشتند، شناسایی کردند. 

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم و نامحسوس تحرکات اعضای این باند، روز گذشته یک تیم از این قاچاقچیان را که با چندین دستگاه خودرو از محور مهرستان - سیب سوران قصد جابه‌جایی مواد مخدر را داشتند، شناسایی و با آنها درگیر شدند که این سوداگران مرگ بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند. در بازرسی از این خودروها ۳۴۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. 

این مقام ارشد انتظامی درباره ادامه این عملیات توضیح داد: مأموران پلیس شهرستان خاش نیز از محل نگهداری و جابه‌جایی محموله مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند و منطقه مورد نظر را شناسایی کردند و تحت نظر قرار دادند و در بازرسی از محل ۸۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها مأموران پلیس ضمن دستگیری سه سوداگر مرگ و توقیف دو دستگاه خودرو موفق به کشف، یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیرشده به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ تاکید کرد و از شهروندان خواست تمام اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. 


کد مطلب: 192648

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/192648/کشف-۱۲۰۰-کیلوگرم-مواد-مخدر-جنوب-سیستان-بلوچستان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir