کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حداد عادل مهمان ویژه کمیسیون آموزش؛

تشریح اقدامات انجام شده برای تحول علوم انسانی

خبرگزاری فارس , 15 مرداد 1391 ساعت 19:12

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به گزارش دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی اشاره کرد و گفت: در این گزارش بیان شد که کارگروه‌های مختلفی برای رسیدگی بیشتر به موضوعات علوم انسانی در نظر گرفته شده است.



عباس مقتدایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غلامعلی حدادعادل دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز مهمان ویژه کمیسیون آموزش بود، گفت: آقای حدادعادل از اعضای کمیسیون آموزش هستند، ولی به دلیل مسئولیت دیگری که دارند توضیحات مفصل و مبسوطی پیرامون تحول علوم انسانی و عملکرد شورای انقلاب فرهنگی در طول چند ماه گذشته به کمیسیون آموزش و تحقیقات دادند.

مقتدایی در مورد گزارش دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی اظهار داشت: آقای حدادعادل در گزارش خود ضمن تشریح ساختار و سازماندهی اداری-اجرایی شورای تحول بر این نکته تأکید کردند، که موضوع تحول از موضوعات پیچیده و چند بعدی است که با کار طولانی مدت محقق می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به تشریح بخش‌های مختلف شورای تحول پرداخت و خواستار همکاری کمیسیون آموزش و تحقیقات با شورای متبوع خود برای تحول علوم انسانی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد جزئیات گزارش حدادعادل گفت: در این جلسه بیشتر کلیات مطرح شد و در گزارش دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی بیان شد که کار گروه‌های مختلفی برای رسیدگی بیشتر به موضوعات علوم انسانی در نظر گرفته شده است.


کد مطلب: 1952

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/1952/تشریح-اقدامات-انجام-شده-تحول-علوم-انسانی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir