کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دردسر جدید استقلالی‌ها برای فصل جدید

5 خرداد 1402 ساعت 23:00

تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران باید مشکلی مالکیتی خود را در فصل جدید حل کنند. در غیر این صورت حضور آنها در لیگ برتر به چالش کشیده می‌شود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از خبر آنلاین،طبق قانون دو تیمم با مالکیت مشترک نمی‌توانند در بازی‌های لیگ برتر شرکت کنند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به تیم‌هایی با این شرایط اجازه حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌دهد.

در گذشته تیم سپاهان بعد از صعود تیم سپاهان نوین به لیگ برتر مجوز حضور این تیم در لیگ برتر را به تیم فولاد فروخت. به تازگی هم وزارت ورزش و جوانان مالکیت تیم‌های پرسپولیس و استقلال را از هم تفکیک کرده است تا این دو تیم برای حضور در لیگ قهرمانان با چالش مواجه نشوند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز در این باره گفت: «مالکیت مشکلش برطرف شده است. در واقع این دو باشگاه الان مشکل مالکیت مشترک ندارند، البته این مسئله از مدت‌ها قبل برطرف شده بود و الان رسمی شده است.»

اما مشکل جدیدی برای استقلال پدید آمده است. این تیم به وزارت اقتصاد و امور دارایی واگذار شده است. استقلال خوزستان که به لیگ برتر صعود کرده هم زیر نظر بانک ملی است و بانک ملی هم زیر نظر وزارت امور اقتصاد و دارایی اداره می‌شود. به واقع در فصل جدید این دو تیم باید مالکیت خود را از هم تفکیک کنند. در غیر اینصورت حضور آنها در بازی‌های لیگ برتر غیر قانونی خواهد بود.


کد مطلب: 196358

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/196358/دردسر-جدید-استقلالی-ها-فصل

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir