کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بکار گیری بهبود یافتگان اعتیاد با همیاری واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

20 خرداد 1402 ساعت 17:41

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : بنا داریم با برنامه ریزی مستمر از ظرفیت واحدهای تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی استان برای حضور بهبودیافتگان از اعتیاد نیز استفاده کنیم تا بتوان بافراهم نمودن شغلی برای آنان از اعتیاد دور نگهداشته شوند.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ «جعفر فرشچی طوسی »  در نشست هم اندیشی و تبیین طرح بکارگیری بهبود یافتگان از اعتیاد در واحدهای تولیدی شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی افزود: ارتباط خوبی بین دادگستری استان با بخش صنعت و شهرکهای صنعتی در تمامی زمینه ها بویژه مسئولیت اجتماعی وجود دارد.

وی ادامه داد : محور همکاری مجموعه شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی با دستگاه قضاء استان در زمینه وظایف اجتماعی شامل دو بخش کمیسیون حمایت قضایی و بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان، استفاده از زندانیان در شهرکهای صنعتی و استفاده از بهبود یافتگان از اعتیاد در واحدهای صنعتی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اظهار داشت : هر هفته نشست کمیسیون حمایت قضایی از تولید در استان در یکی از شهرکهای صنعتی برگزار و مشکلات واحدهای صنعتی بررسی می شود، تاکنون زندانیان در واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی مشهد و چناران مشغول فعالیت شده اند.

فرشچی طوسی در پایان اعلام نمود : در این نشست مطالب خوبی توسط نمایندگان ادارات کل دارایی ، تأمین اجتماعی ، فنی وحرفه ای ، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر امتیازات تخصیصی جهت بکارگیری معتادان بهبود یافته به واحدهای تولیدی شرح داده شد که با برنامه مناسب اشتغال آنان به ثمر خواهد رسید.


کد مطلب: 197219

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/197219/بکار-گیری-بهبود-یافتگان-اعتیاد-همیاری-واحدهای-تولیدی-شهرکها-نواحی-صنعتی-خراسان-رضوی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir