کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین

18 مرداد 1402 ساعت 13:15

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری درباره افرایش قیمت بلیت های توبوس اربعین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتوبوس‌ها یک سر خالی هستند، یعنی زائران از مبداهای خود به سمت مرز حرکت می‌کنند و اتوبوس خالی برمی‌گردد مانند سال گذشته انتظار افزایش تا ۱۰۰ درصدی بلیت وجود دارد.


 به گزارش مردم سالاری آنلاین، بازه اربعین امسال از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت؛ در این میان حمل‌ونقل جاده‌ای یکی از روش‌های مرسوم در این ایام است؛ که در حال حاضر به گفته مسئولان، حدود ۷۰۰۰ اتوبوس عملیاتی وجود دارد و برنامه‌ریزی برای اضافه شدن ۵۲۰۰ اتوبوس هم در حال انجام است.

در این راستا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقر جوان -مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای- با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با استان‌ها و تشکل‌های صنفی برای جابه‌جایی مسافران در مرزها انجام شده است، گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی از روز شنبه پیش‌فروش بلیت اینترنتی اربعین به مقصد استان‌های مرزی و مرزهای شش‌گانه آغاز خواهد شد در این خصوص تلاش شده که با استفاده از ظرفیت‌های کامل مشکلی در حمل‌ونقل ایجاد نشود و از ظرفیت دستگاه‌هایی که ناوگانی در اختیار دارند نیز در این ایام استفاده خواهد شد.

در این راستا احمدرضا عامری -رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری- به ایسنا اعلام کرد: قیمت بلیت‌های اربعین هنوز اعلام نشده و همچنان به نرخ سابق است؛ اما باید برای قیمت‌های اربعین تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتوبوس‌ها یک سر خالی هستند، یعنی زائران از مبداهای خود به سمت مرز حرکت می‌کنند و اتوبوس خالی برمی‌گردد و در مسیر بازگشت هم اتوبوس خالی به مرز می‌رود و زائران را به مقصدهایشان بازمی‌گرداند، مانند سال گذشته انتظار افزایش تا ۱۰۰ درصدی بلیت وجود دارد.


کد مطلب: 200671

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/200671/زمان-پیش-فروش-بلیت-های-اتوبوس-اربعین

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir