کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر به شیوه بلع

6 مهر 1402 ساعت 17:40

فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف بیش از دو کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین به‌صورت بلع و انباری و دستگیری سه متهم در این رابطه خبر داد.


به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،سردار حشمت اله ملکی با اشاره به هوشیاری پلیس در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر به ‌ویژه از طریق خطوط ریلی کشور گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن کاشان به سه نفر از مسافران قطار زاهدان - تهران در خصوص حمل مواد مخدر به شیوه بلع و انباری مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تکنیک چهره زنی و بهره گیری از دستگاه های نوین کمک بازرسی، وجود مواد مخدر در بدن این متهمان محرز شد.

ملکی افزود: پس از مراحل تخلیه مواد از متهم ردیف اول تعداد ۸۶ بسته به وزن ۹۴۶ گرم، از متهم ردیف دوم تعداد ۶۵ بسته به وزن ۷۱۶ گرم و از متهم ردیف سوم تعداد ۴۴ بسته به وزن ۴۸۴ گرم در مجموع بیش از دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از متهمان کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با هشدار به قاچاقچیان و سودجویان این بلای خانمان سوز خاطرنشان کرد: پرونده در خصوص متهمان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ملکی در پایان با توصیه به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند، توصیه کرد: مبارزه جدی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس راه‌آهن کشور است و مسافران از جابه‌جایی بسته های افراد ناشناس نیز خودداری کنند. پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیای ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می کند.


کد مطلب: 203619

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/203619/کشف-۲-کیلوگرم-مواد-مخدر-شیوه-بلع

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir