کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصوبه مجلس خبرگان در ارتباط با انتخابات ریاست‌جمهوری

16 اسفند 1391 ساعت 19:24

اختتامیه سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره چهارم به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


ایسنا: در این مراسم هیات رییسه متشکل از آیت‌الله مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان رهبری، آیات یزدی، دری‌نجف‌آبادی، هاشمی‌شاهرودی و احمد خاتمی و همچنین دیگر اعضای خبرگان رهبری از جمله مقتدایی، علوی، رییسی، فلاحیان، علم‌الهدی، کعبی، مصباح‌یزدی، کازرونی و... حضور داشتند.
اختتامیه سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری پس از سخنرانی آیت‌الله مهدوی‌کنی و قرائت بیانیه پایانی این اجلاس توسط آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی به پایان رسید.
در این جلسه آیت‌الله دری نجف‌آبادی از تصویب طرحی در مورد انتخابات خبر داد و گفت: طرح دیگری در مورد سه معاونت دبیرخانه خبرگان رهبری از جمله معاونت‌های کارپردازی، اداری و مالی و ارتباطات مطرح شده است که در کمیسیون آیین‌نامه بررسی خواهد شد و در جلسه بعدی نتایج آن اعلام می‌شود.
براساس این گزارش، دیروز سه‌شنبه در اولین روز از سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، طبق روال هر دو سال یک بار، انتخابات هیات رییسه خبرگان رهبری برگزار و آیت‌الله مهدوی‌کنی برای دومین بار متوالی به عنوان رییس مجلس خبرگان انتخاب شد.


کد مطلب: 25091

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/25091/مصوبه-مجلس-خبرگان-ارتباط-انتخابات-ریاست-جمهوری

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir