; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - رسانه ملی باید پرچم‌دار اخلاق سیاسی در برنامه‌های انتخاباتی باشد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرغامي:

رسانه ملی باید پرچم‌دار اخلاق سیاسی در برنامه‌های انتخاباتی باشد

22 اسفند 1391 ساعت 14:47

سی‌امین نشست افق رسانه با حضور کارشناسان، برنامه‌سازان و مدیران رسانه ملی با موضوع "اخلاق رسانه" در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.


به گزارش ایسنا، در این نشست رییس رسانه ملی با تشریح وظایف گروه‌ها و برنامه‌سازان گفت: نظارت مستمر بر جامعه و نقد رفتار و عملکردهای نادرست از جمله وظایف اصلی سازمان صداوسیماست که باید به صورت سازنده، امیدآفرین و به دور از سیاه‌نمایی و تخریب صورت گیرد.
ضرغامی، ضمن آسیب‌شناسی رفتارهای سیاسی به ویژه در فضای انتخاباتی در جامعه گفت:‌ رسانه ملی باید پرچم‌دار اخلاق سیاسی در برنامه‌های انتخاباتی باشد و ضمن رعایت اصول بی‌طرفی و ایجاد فرصت مساوی برای همه نامزدها، از شخصیت، آبرو و حریم خصوصی افراد به طور جدی مراقبت کند.
رییس رسانه ملی گفت: باید شعار اول انقلاب که سیاست ما عین دیانت ما است با الگوسازی از چهره‌های برجسته‌ای که سمبل این ویژگی بودند به درستی فرهنگ‌سازی شده و جریان‌های سیاسی که برای کوبیدن رقیب، استفاده از هر وسیله‌ای را مباح می‌دانند مجبور به اصلاح خود شده و یا از سوی مردم طرد شوند.
ضرغامی با تشکر از اظهار لطف رهبر معظم انقلاب نسبت به مدیران رسانه ملی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، گفت: انتظارات دراز مدت از رسانه ملی مجدداً مورد پژوهش قرار خواهد گرفت تا متناسب با واقعیات و توانمندی‌های موجود در کشور، رسانه‌ی طراز انقلاب اسلامی با رفتاری آرمانی شکل گرفته و با مؤثرترین شیوه به تبلیغ و نشر اخلاق و رفتار اسلامی بپردازد.
ربیس سازمان صدا و سیما در بخش اخلاق اجتماعی با اشاره به اهمیت محیط زیست و حفظ طبیعت زیبای کشور گفت، این موضوع در اولویت برنامه‌سازی سال ۹۲ قرار خواهد گرفت تا با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی و پاسخگو کردن مسؤولان، نتایج ملموس آن را در انتهای سال شاهد باشیم.


کد مطلب: 25601

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/25601/رسانه-ملی-باید-پرچم-دار-اخلاق-سیاسی-برنامه-های-انتخاباتی-باشد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir