کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون؟

18 فروردين 1392 ساعت 13:02

«من همیشه دوست داشته و دارم که با تلویزیون همکاری کنم. به این دلیل که مخاطبان تلویزیون در مقایسه با شبکه خانگی بیشتر هستند و اگر شرایط مناسبی فراهم شود حتما با تلویزیون همکاری می‌کنم.»


مهران مدیری که این روزها درگیر آماده‌سازی بخش‌های تازه مجموعه تلویزیونی «ویلای من» است؛ برخلاف شایعاتی که درباره حذف نامش در تیزر تلویزیونی فیلم سینمایی « تهران ۱۵۰۰» منتشر شده، با ابراز بی‌اطلاعی از آن در گفت‌وگو با «شرق» می‌گوید که دوست دارد با تلویزیون همکاری کند و اگر شرایط مناسبی پیش‌آید حتما بار دیگر با این رسانه همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مدیری در ادامه به روزنامه شرق می‎گوید: بنا به گفته تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تهران ۱۵۰۰» بخش بازرگانی صدا و سیما به عوامل فیلم گفته است که نام مدیری را از تیزر تلویزیونی حذف کنند. مهران مدیری از این تصمیم اظهار بی‌اطلاعی کرد اما در گفت‌وگویی کوتاه با «شرق» ترجیح داد درباره ویلای من صحبت کند.

به گفته او، این مجموعه در مرحله فیلمبرداری فصل تازه است: «در حال حاضر مشغول ویلای من هستم و مراحل ضبط و آماده‌سازی این مجموعه را طی می‌کنم. فیلمبرداری ویلای من تا اواخر اردیبهشت به پایان می‌رسد و امیدوارم که بتوانیم مجموعه خوبی را برای مردم آماده کنیم.»

ویلای من دومین تجربه مدیری برای ساخت مجموعه تلویزیونی در شبکه نمایش خانگی بود. مجموعه قهوه تلخ که طی سال‌های ۹۰ و ۹۱ ساخته شد؛ به‌رغم استقبال خوب مخاطبان به آن حین تولید و پخش با مشکلات زیادی روبه‌رو بود؛ مشکلاتی که کارگردان این مجموعه می‌گوید تجربه‌ای شده تا بتوانند ویلای من را با مشکلات کمتری بسازند: «ویلای من تجربه بسیار خوبی بود که در مقایسه با قهوه تلخ مشکلات زیادی نداشت. تجربیاتی را که ما در قهوه تلخ به دست آوردیم در این کار پیاده کردیم و از نتیجه کار بسیار راضی هستم.»

او می‌گوید: «من همیشه دوست داشته و دارم که با تلویزیون همکاری کنم. به این دلیل که مخاطبان تلویزیون در مقایسه با شبکه خانگی بیشتر هستند و اگر شرایط مناسبی فراهم شود حتما با تلویزیون همکاری می‌کنم.»


کد مطلب: 26923

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/26923/بازگشت-مهران-مدیری-تلویزیون

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir