کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوشاد عالمیان از فینال کاپ آسیا بازماند

خبرگزاری مهر , 24 فروردين 1392 ساعت 22:44

عالمیان فردا برای کسب عنوان سومی این رقابتها جدال سختی با "چانگ چی یان" از چین تایپه و مرد شماره ۶ تنیس روی میز جهان خواهد داشت .


نماینده تنیس روی میز ایران با شکست برابر "یان آن" چینی از راهیابی به فینال رقابتهای کاپ آسیا جا ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، نوشاد عالمیان پس از راهیابی به جمع چهار بازیکن برتر بیست و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی کاپ آسیا در هنگ کنگ برای حضور درفینال رقابتها به مصاف "یان آن" از چین با رنکینگ ۲۲ جهان رفت و برابر حریف قدرتمند خود با نتیجه ۴ بر ۲ متوقف شد.

نوشاد گیم‌های نخست و دوم را ۱۱- ۵ و ۱۱- ۴ از دست داد . در گیم‌های سوم و چهارم نوشاد به بازی بازگشت و طی دو گیم مبارزه دیدنی ۱۲ – ۱۰ و ۱۴ -۱۲ به پیروزی رسید.

اما پینگ پنگ چینی به کمک یان آن آمد و بخت و اقبال با مرد شماره یک تنیس روی میز ایران یار نبود و نوشاد عالمیان گیم‌های پنجم و ششم این دیدار را با نتایج ۱۱ -۷ و ۱۱ -۶ واگذار کرد تا این دوره از رقابتهای قهرمانی قاره کهن شاهد یک فینال تمام چینی باشد.

عالمیان فردا برای کسب عنوان سومی این رقابتها جدال سختی با "چانگ چی یان" از چین تایپه و مرد شماره ۶ تنیس روی میز جهان خواهد داشت .

این دیدار فردا ساعت ۱۱:۱۵ به وقت ایران و ۱۴:۴۵ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

تا کنون تکلیف نفرات هفتم و هشتم این رقابتها مشخص شده است ، چن آن از چین تایپه که پیش از این توسط نوشاد عالمیان مغلوب شده بود با شکست ۴ – ۱ جیانگ تیانی از کشور میزبان به مقام هفتمی دست یافت و حریف وی در خانه خود هشتم شد.


کد مطلب: 27399

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/27399/نوشاد-عالمیان-فینال-کاپ-آسیا-بازماند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir