کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکرار وعده بازگو کردن ناگفته ها در سفر تبریز

آقای احمدی نژاد؛ پس چرا نمی گویی؟

8 ارديبهشت 1392 ساعت 17:33


محمود احمدی نژاد در سفر امروز خود به آذربایجان شرقی بازهم وعده داد ناگفته هایی را با مردم در میان می گذارد تا داستان قدیمی و تکراری "بگم بگم" را دوباره زنده کند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، احمدی نژاد امروز (یکشنبه) در جمع مردم مردم تبریز در جریان چهارمین سفر استانی به این استان در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخی نوسانات بازار ، گفت: امروز عده‌ای در داخل و در عرصه بین‌المللی دست به دست هم دادند تا آرامش بازار و خاطر مردم را به هم بریزند و بعضا می‌بینیم که مثلا در مورد یک کالا یا به بهانه‌های دیگر یک بازی‌هایی را در می‌آورند. او با ادبیات خاص خود ادامه داد: خیلی این کارها را ادامه ندهید، درست است که ما درگیر جنگ اقتصادی با بعضی‌ها و مستکبران هستیم، ولی همه یقین بدانند که به لطف خداوند این مردم در عرض سه، چهار ماه دیگر این بساط را جمع می‌کنند و سوء‌استفاده‌چی‌ها را یقه می‌کنند و این سوءاستفاده‌ها را از حلق آنها بیرون می‌کشند.
احمدی‌نژاد با اشاره به تلاطم بازار ارز گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود که قبل از پایان دولت به مردم بگویم چه گذشت و چه کارهایی انجام شد.
این سخنان احمدی نژاد درباره تلاطم بازار ارز پیش از این هم توسط او و معاون اولش – محمد رضا رحیمی – چندین بار تکرار شده است. احمدی نژاد چندین بار وعده های مشابهی را مطرح کرده بود و رحیمی هم از جمشید بسم ا.. سخن گفته بود. اما به نظر می رسد وعده های احمدی نژاد تمامی ندارد و او دوباره مردم را به آینده ای نامعلوم حواله می دهد تا شاید گفتنی هایش را بگوید. اما مشخص نیست منظور او از بیان این نکته که "شرایطی فراهم شود" تا به مردم بگوید چه گذشت، چیست. البته احمدی نژاد، وعده گفتن ناگفته ها را فقط در مورد بازار ارز مطرح نکرده است.
او در مناسبتهای مختلف، بارها وعده داده به مردم بگوید که مثلا چه کسانی مفسد اقتصادی هستند و چه کسانی از رانتهای قدرت و ثروت برخوردارند و ... اما هیچگاه این تهدید خود را عملی نکرده و صرفا وعده "گفتن" را سر داده و در طول هشت سال گذشته، همانند عملی نشدن وعده های او در مورد برخی شعارهای انتخاباتی همچون آوردن پول نفت بر سر سفره های مردم و ریشه کن کردن بیکاری و ...، وعده های او در مورد فاش کردن برخی اسامی و بازگو کردن ناگفته ها، هیچگاه عملی نشده است. به نظر می رسد این تاکتیک احمدی نژاد که برای فرار از پاسخگویی و منحرف کردن اذهان از واقعیتهای موجود و شعارهای عملی نشده طراحی شده، تا روز برگزاری انتخابات توسط او و کاندیدای مورد نظر دولت – هر کسی که باشد – با جدیت پیگیری خواهد شد.


کد مطلب: 28643

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/28643/آقای-احمدی-نژاد-چرا-نمی-گویی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir