کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نهایی شدن گزارش حادثه 22 بهمن قم

22 ارديبهشت 1392 ساعت 16:43

اين گزارش در هفته جاري تحويل علاء‌الدين بروجردي، رئيس کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس خواهد شد و پس از آن رئيس مجلس، درباره چگونگی طرح آن برای نمایندگان و افکار‌عمومی جامعه تصمیم‌گیری خواهد کرد.


رئيس کميته رسيدگي به حادثه ۲۲ بهمن قم در مجلس، با اعلام نهايي شدن گزارش اين حادثه، گفت: اين گزارش در هفته جاري تحويل علاء‌الدين بروجردي، رئيس کميسيون امنيت‌ملي خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "منصور حقيقت‌پور" نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين در خصوص آخرين وضعيت رسيدگي به پرونده حادثه ۲۲ بهمن قم، گفت: با تلاش اعضای کمیته حقیقت‌یاب حادثه ۲۲ بهمن قم، گزارش اين حادثه مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده و هم اکنون در حال تایپ‌شدن است.

وي در ادامه افزود: اين گزارش در هفته جاري تحويل علاء‌الدين بروجردي، رئيس کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس خواهد شد و پس از آن رئيس مجلس، درباره چگونگی طرح آن برای نمایندگان و افکار‌عمومی جامعه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

گفتني است؛ در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته در قم، چند نفر با سر دادن شعارهايي سعي در برهم زدن سخنرانی "علي لاریجانی" رئيس مجلس شوراي اسلامي داشتند و موجب ايجاد اخلال در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مقدس حضرت معصومه سلام‌الله شدند که در راستاي شفاف‌سازي و پيگيري علل وقوع اين حادثه، کمیسیون امنیت ملی مجلس ،‌ اقدام به تشکیل کمیته‌ حقیقت‌یاب کرد.


کد مطلب: 29884

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/29884/نهایی-شدن-گزارش-حادثه-22-بهمن-قم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir