کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یمن القاعده را عامل حملات عدن معرفی كرد

خبرگزاری ايرنا , 28 مرداد 1391 ساعت 20:08

هنوز هیچ گروهی مسئولیت حملات امروز یمن را بر عهده نگرفته است، اما مقامات این كشور روز شنبه گروه القاعده را عامل این حملات معرفی كردند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از عدن، مقامات دولتی یمن شبه نظامیان القاعده را عامل تیراندازی امروز به نیروهای نظامی این كشور معرفی كردند.

یك مقام امنیتی یمن اعلام كرد شبه نظامیان مظنون القاعده روز شنبه در حمله راكتی و حمله انتحاری علیه مقر اطلاعاتی شهر عدن ۱۴ سرباز را كشتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از عدن، این مقام امنیتی یمن كه خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری فرانسه گفت: تعداد كشته های این حملات در شهر عدن به ۱۴ سرباز افزایش یافته است.

یك مقام امنیتی یمن در این باره گفت: در ماجرای تیراندازی و حمله انتحاری امروز در مجموع ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند كه سه نفر از آنها غیر نظامی و سایر جانباختگان از نیروهای نظامی بودند.

گرچه برخی منابع امنیتی یمن پیشتر القاعده را عامل این حملات معرفی كرده بودند، اما دولت این كشور بطور رسمی این گروه شبه نظامی را عامل كشتار امروز برشمرد.

برخی منابع امنیتی و بیمارستانی شمار تلفات خشونت های امروز یمن را چهارده نفر اعلام كرده بودند.

اعضای القاعده در جنوب یمن همچنان فعال هستند. این در حالی است كه شبه نظامیان جدایی طلب در جنوب این كشور نیز به نیروهای امنیتی حمله كرده اند.


کد مطلب: 3418

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/3418/یمن-القاعده-عامل-حملات-عدن-معرفی-كرد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir