کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هنرمندان اسفندی تولدشان را جشن گرفتند

18 اسفند 1392 ساعت 18:56

هنرمندان متولد اسفندماه طی برنامه‌ای از سوی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گردهم جمع شدند و در محیطی صمیمانه کیک تولد خود را فوت کردند.


روز ۱۸ اسفندماه مراسم تولد هنرمندان متولد این ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی جماران برگزار شد.

علی مرادخانی، معاون هنری وزارت ارشاد که در این مراسم حضور داشت، گفت: ما افتخار می‌کنیم در جمعی حاضر شویم که هنرمندان بزرگ با شادی در کنار هم جمع شده باشند.

وی افزود: ما باید کارهای زیادی انجام دهیم ولی مهمترین کاری که باید انجام شود این است که زیرساخت‌های فعالیت‌های هنری را تقویت کنیم و آنها را بازسازی نماییم. ما باید تمام تلاش‌ خودمان را بکنیم که هنرمندان از دایره فعالیت‌های خود بیرون بروند و با سرخوردگی مواجه شوند.

مرادخانی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که به شکلی شایسته قدردان و خدمتگزار اهالی هنر باشیم و کسانی که به ما روی می‌آورند را به مهر در آغوش بگیریم.

معاون هنری وزیر ارشاد خطاب به هنرمندان حاضر در مراسم جشن تولد متولدین اسفندماه گفت: متولدین اسفند بنا به روانشناسی این ماه سیاه و سفید هستند، یا کاملا دوستت دارند و یا کلا از تو روی برمی‌گردانند و من خوشحالم در جمعی که با ما همراه هستند، حضور دارم.

مرادخانی هنرمندان را ستارگانی درخشان در آسمان ایران دانست و در پایان سخنانش گفت: هنرمندان سرمایه‌های تکرارناشدنی هستند که خداوند آنها را به مملکت ما اعطا کرده است و آنها را در اختیار ما گذاشته است که باید قدر آنها را بدانیم.

محمدعلی انوشفر (هنرمند نقاش)، لئون (هنرمند نقاش)، محمدحسن داورزنی (هنرمند خوشنویس)، سیاوش طهمورث (هنرمند عرصه نمایش)، محبوبه بیات (هنرمند عرصه نمایش)، منصور تامسون (هنرمند طراح فرش)، محمد حسین دل‌شب (هنرمند عرصه موسیقی)، هادی حاجی آقاجانی (هنرمند عرصه خوشنویسی)، هوشنگ کامکار (هنرمند عرصه موسیقی)، طاها بهبهانی (هنرمند نقاش و مجسمه‌ساز)، جلیل فرجاد (هنرمند عرصه نمایش)، عزت رمضانی‌فر (هنرمند عرصه نمایش)، صفرعلی صفدرزاده (هنرمند عرصه نمایش)، فرهاد فخرالدینی(هنرمند عرصه موسیقی) و مهربانو توفیق( هنرمند عرصه موسیقی) هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند و کیک تولد خود را خوردند.

مجید ملانوروزی مدیرکل امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و حسین طاهری، مدیرکل امور نمایشی وزارت ارشاد نیز در این مراسم حضور داشتند.

محبوبه بیات در این مراسم ضمن تشکر از عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت که مجری این برنامه بود گفت: این گونه برنامه‌ها یک حس عاطفی خاص و قشنگی دارد و این سلام‌های مهرآمیز مسئولان روحیه ما را بالا می‌برد.

جلیل فرجاد که در روز ۱۸ اسفند به دنیا آمده است به شوخی به هنرمندان حاضر در جلسه گفت: وقتی به من گفتند با حضور این هنرمندان بزرگ قرار است در روز ۱۸ اسفندماه مراسم جشن تولدی برگزار شود فکر کردم قرار است همه بزرگان در مراسم تولد من حاضر شوند و کلی خجالت‌زده‌ شدم ولی امروز فهمیدم که برنامه چیست.

محمد حسین دل‌شب نیز در پایان این جلسه از صداو سیما به خاطر نشان ندادن ساز گلایه کرد.


کد مطلب: 37777

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/37777/هنرمندان-اسفندی-تولدشان-جشن-گرفتند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir